بیانیه ارتش به مناسبت شهادت شیخ نمر؛

زمان پاسخگویی به جنایات رژیم منحوس سعودی فرا رسیده است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت جنایت رژیم سعودی در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر تأکید کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که دنیا پاسخی مناسب به این جنایت و دیگر جنایات رژیم منحوس سعودی بدهد.
کد خبر: ۶۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ - 03January 2016

زمان پاسخگویی به جنایات رژیم منحوس سعودی فرا رسیده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیهای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرد.

در این بیانیه جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مجاهد، شیخ نمر باقر النمر به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرا رسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود با تبریک و تسلیت شهادت آیتالله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت شیخ نمر و ریختن خون به ناحق این روحانی جلیلالقدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایههای این رژیم تروریستپرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

نظر شما
پربیننده ها