در یادواره شهدای اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد؛

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: دشمن در جنگ نظامی، اقتصادی، منطقه‌ای در تمام عرصه‌ها شکست خورده است

حجت‌الاسلام‌ «غفوری» گفت: دشمن که به‌اعتراف خودش در جنگ نظامی، اقتصادی، منطقه‌ای در تمام عرصه‌ها شکست خورده، امروز چشم امید به جنگ ادراکی و شناختی برای فاسدکردن اعتقادات و اخلاق جوانان ما، چه شیعه و چه سنی، دوخته است.
کد خبر: ۶۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 01February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شامگاه (چهارشنبه) در همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل سنت استان، فضای همدلی، هم‌فکری، هم‌افزایی و همراهی در مجموعه استان و در همه ابعاد را مایه افتخار دانست و اظهار داشت: دشمن که به‌اعتراف خودش در جنگ نظامی، اقتصادی، منطقه‌ای در تمام عرصه‌ها شکست خورده، امروز چشم امید به جنگ ادراکی و شناختی برای فاسدکردن اعتقادات و اخلاق جوانان ما، چه شیعه و چه سنی، دوخته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: بی‌شک مقابله با این جنگ شناختی فقط با تبیین ممکن است و سلاح تبیین در دست عالمان دینی است.

وی بابیان اینکه تحت هدایت و راهنمایی عالمان دینی، شاهد حضور یکپارچه و دشمن‌شکن مردم شریف ایران در انتخابات پیش ‌رو خواهیم بود،گفت: اینکه مردم به چه کسی رأی می‌دهند به خودشان مربوط است و مهم حضور یکپارچه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی است که به‌منزله تیری است که به قلب دشمن شلیک می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه امروز وظیفه میراث‌داری شهدای عزیز، بر دوش همه اُمت خصوصاً عالمان دین است، عنوان کرد: به‌فضل خدا روحانیت اهل سنت و شیعه کشور، همواره در طول این سال‌ها به‌بهترین وجه به تکلیف خود عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار