شهید حاج‌رضایی: ان‌شاءالله مرگ من باعث تداوم بیشتر انقلاب اسلامی ایران باشد

شهید «ابوالفضل (امیر) حاج‌رضایی» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: تنها آرزویم این است که مرگم برای اسلام سربلندی و برای شما (پدر و مادرم) افتخار، برای ملتم درسی باشد و در آخر نیز از شما و از تمام فامیل حلالیت می‌طلبم و ان‌شاءالله مرگ من باعث تداوم بخشیدن هرچه بیشتر انقلاب اسلامی ایران باشد.
کد خبر: ۶۴۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۶ - 01February 2024

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، وصیت‌نامه‌های شهدا چراغ راهی است که این روز‌ها پس از گذشت حدود ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی، همچنان راه را برای کسانی که می‌خواهند پای خود را جای پای شهدا بگذارند، مشخص می‌کند. در این راستا، یکی از شهدایی که در وصیت‌نامه او نکات ارزنده‌ای می‌یابیم، شهید «ابوالفضل (امیر) حاج‌رضایی» است.

این شهید والامقام در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «تنها آرزویم این است که مرگم برای اسلام سربلندی و برای شما (پدر و مادرم) افتخار، برای ملتم درسی باشد و در آخر نیز از شما و از تمام فامیل حلالیت می‌طلبم و ان‌شاءالله مرگ من باعث تداوم بخشیدن هرچه بیشتر انقلاب اسلامی ایران باشد».

متن کامل وصیت‌نامه شهید «ابوالفضل (امیر) حاج‌رضایی»

باسمه تعالی

وصیت‌نامه

پدر و مادر عزیزم! اینک که به‌سوی سرنوشت ابدی خود کشیده می‌شوم و مرگ مرا به‌سوی خود می‌خواند، با شما برای آخرین‌بار وداع گفته و شما را ترک می‌کنم؛ امیدوارم که خداوند مرا نیز در زمره شهدا قرار دهد و ان‌شاءالله که او مرا به‌سوی خود خوانده باشد.

تنها آرزویم این است که مرگم برای اسلام سربلندی و برای شما (پدر و مادرم) افتخار، برای ملتم درسی باشد و در آخر نیز از شما و از تمام فامیل حلالیت می‌طلبم و ان‌شاءالله مرگ من باعث تداوم بخشیدن هرچه بیشتر انقلاب اسلامی ایران باشد.

درود بر رهبر اسلامی ایران امام خمینی

مرگ‌بر تمامی منافقین و مخالفین اسلام اعم از کفار و مشرکین.

امیر حاج‌رضایی

شهید حاج‌رضایی: ان‌شاءالله مرگ من باعث تداوم بیشتر انقلاب اسلامی ایران باشد

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار