استاندار قم:

خدمت صادقانه به مردم از آرمان‌های شهدا است

«آقامیری» گفت: حرکت در مسیر سبک زندگی شهدا برکات و آثار فراوانی دارد که از مصادیق آن می‌توان خدمت صادقانه به مردم را نام برد.
کد خبر: ۶۴۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 31January 2024

خدمت صادقانه به مردم از آرمان‌های شهیدان است

«سید محمد آقامیری» استاندار قم در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید گمنام بوستان شهدای آذر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های دینی اعتقاد داریم که شهدا شاهد و ناظر بر اعمال ما و از این رو برای همه شاخص هستند. اگر اعمال و رفتار ما بر اساس سبک زندگی شهدا تنظیم شود و معیار، حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان باشد، شهدا را همواره در کنار خود احساس می‌کنیم و این موضوع به لحاظ تربیت اسلامی بسیار ارزشمند است.

وی گفت: پراکنده شدن عطر و بوی شهید در جامعه موجب می‌شود که در زندگی از مسیر راست منحرف نشویم، زیرا اعتقاد به شاهد بودن شهید در قیامت، برای ما انگیزه و الگوی زندگی شایسته و مورد رضای حق تعالی را ایجاد می‌کند.

آقامیری تاکید کرد: آرزوی ما همواره ختم زندگی به شهادت و یا خدمت صادقانه به مردم است، زیرا خدمت به مستضعفان و توجه به محرومان، مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی و نقطه آرمانی شهیدانی است که در راه دین، از جان باارزش خویش گذشتند. شهدا با جاذبه‌ معنوی خود سبب بسط و گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت در جامعه می‌شوند که اثرات آن را در حضور گسترده مردم در یادمان‌های شهدای گمنام می‌بینیم.

وی تاکید کرد: شهدا محور وحدت همه گرایش‌ها، سلیقه‌ها و نگرش‌ها هستند و با خون پاک خود درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنومند و پرثمر کرده‌اند. به همین دلیل ندای انقلاب را به فراسوی مرز‌های ایران اسلامی  رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار