حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار هرسین:

حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌دهد

فرماندار هرسین گفت: حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی مسوولان در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و از طرفی هم وحدت و اتحاد رویه را در کشور حاکم خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ - 30January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ابوطالب ایتوندی» فرماندار شهرستان هرسین امروز در نشست بصیرتی جهاد تبیین که با موضوع انتخابات و برای کارکنان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و اعضای ستاد اقامه نماز این شهرستان برگزار شداظهار داشت: نقش و مشارکت حداکثری مردم در کارزار انتخابات بعنوان یکی از مولفه های اقتدارنظام اسلامی در ارتقاء جایگاه کشور در عرصه های بین المللی خواهد بود.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین از مسوولان خواست با تبیین دستاوردهای نظام و قیاس آن با چهل و پنج سال پیش جایگاه عظیم کشور را در عرصه های علمی، نظامی، نانو، کشاورزی، هوا و فضا و سایر رتبه ها را برای مردم تشریح کنند.

ایتوندی بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب، کشور همواره هدف هجمه ها و تحریم های شکننده و ظالمانه دشمنان بوده است و مردم با مشارکت حداکثری در صحنه های حمایت از نظام و ولایت ، ایستادگی و عدم سازش خود را به رخ یاوه گویان و استکبار جهانی کشانده اند.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی مسوولان در عرصه بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و از طرفی هم وحدت و اتحاد رویه را در کشور حاکم خواهد کرد.

وی اذعان کرد: ترغیب و تشویق همه توده‌ها، ترغیب فرزندان و همسران به مشارکت حداکثری و فراگیر در انتخابات پیش‌رو از انتظارات رهبری است که در سخنرانی اخیرشان به آن تاکید فرمودند.

ایتوندی افزود: در این رویارویی و نبرد نامتقارن نیاز به این مشارکت و حضور فراگیری و حداکثری داریم چون مشارکت ما قدرت‌آفرین خواهد بود و تایید همه دستاوردهای نظام است.

فرماندار شهرستان هرسین در خاتمه ابراز کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری پیروزی نزدیک است و ان‌شاءالله به فتح قله و پیروزی نزدیکیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار