حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: «امیدآفرینی» مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهد

امیر معصومی گفت: لازم است در انتخابات پیش رو، هر یک از افراد جامعه با هر آنچه که در توان دارند، امیدآفرینی کنند تا شاهد حضور پرشور مردم در این حماسه باشیم.
کد خبر: ۶۴۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 30January 2024

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: «امیدآفرینی» مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع فرماندهان گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد، حضور در انتخابات را امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: شرکت در انتخابات، شرکت در جبهه حق علیه باطل است و حضور پرشور مردم در انتخابات، بار دیگر خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

وی افزود: باید بصیرت و آگاهی جامعه در خصوص انتخابات افزایش پیدا کند، تا دشمن نتواند به عقاید و باورهای انقلابی مردم ایران اسلامی خدشه وارد کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب غسلامی در خصوص اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هر کجا مردم در صحنه حضور داشتند، شاهد پیروزی و عزت دین مبین اسلام بودیم و هر کجا که کوتاهی کردند، ظالمان مسلط شدند.

معصومی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه گفت: لازم است در انتخابات پیش رو، هرکس با آنچه که در توان دارد، امیدآفرینی کند تا ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

وی از انتخابات بعنوان یک فرصت اجتماعی یاد کرد و بیان داشت: انتخابات یک فرصت است و اگر علی رغم همه مشکلات نتوانیم شرکت کنیم، قطعا نخواهیم توانست ایده‌های تحول‌گرا را عملیاتی کنیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه‌‌های معنوی کشور در مقابل قدرت‌های بیگانه می‌شود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره قبل از انتخابات توصیه‌ها و رهنمودهایی را مطرح می‌کنند که اگر این نکات به‌ درستی از سوی مسئولان و مردم مورد توجه قرار گیرد، از مؤلفه‌‌های قدرت‌‌ساز و تصمیم‌‌ساز برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار