نماینده ولی فقیه در گلستان:

ایران علاقه‌ای به ایجاد تنش در منطقه ندارد

آیت‌الله نورمفیدی گفت: ایران علاقه‌مند به ایجاد تنش در منطقه نیست، اما با پرتاب موشک به مقر داعش در سوریه و عراق این پیام را به دشمنان داد که اگر برای ما مزاحمت ایجاد کنید، در مقابل پاسخ قاطع دریافت خواهید کرد.
کد خبر: ۶۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 26January 2024

ایران علاقه‌ای به ایجاد تنش در منطقه ندارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با اشاره به این که نیروهای سپاه در حالی که می‌توانستند از کرمانشاه یا آذربایجان غربی این مقرها را بزنند، اما از خوزستان و با فاصله هزار و ۲۰۰ کیلومتری این‌ موشک‌ها شلیک شد، اظهار داشت: این اقدام با توجه به مسافت ایران تا رژیم صهیونسیتی حامل این پیام بود که حمله به این رژیم به طور دقیق برای ما آسان و ساده است.

وی افزود: همچنین این اقدام سپاه به تروریست‌ها این پیام را رساند که اگر بخواهند علیه ایران کاری کنند، امنیت نخواهند داشت.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر با تشکر و قدردانی از مردم و دولت یمن مبنی بر جلوگیری از تردد کشتی‌های کمک‌رسان به رژیم صهیونسیتی گفت: همچنین مردم آفریقای جنوبی نسبت به نسل کشی رژیم صهیونسیتی به دادگاه لاهه شکایت کرده و خواستار توقف هرچند موقت این جنایات شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: هفته گذشته نخست وزیر رژیم صهیونسیتی با جوسازی و فریاد در دادگاه لاهه، مدعی نسل‌کشی از سوی دیگران علیه مردم خود شد.

وی خاطرنشان کرد: دروغ گفتن برای این افراد که همه دنیا به وضوح آن را می‌بینند راحت است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: مردم کشورهای مختلف همچون انگلیس و آمریکا خواستار اخراج سفرای رژیم صهیونسیتی از کشورشان شدند.

امام جمعه گرگان گفت: نخست وزیر رژیم صهیونسیتی مدعی شده که ما با مردم غزه کاری نداریم و تنها هدف‌مان نابودی حماس است در صورتی که آمار ۲۴ هزار شهید که بیشتر زن و کودک هستند، در کنار مفقودان و زیر آوار مانده‌ها و مجروحان چیز دیگری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار