پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پدر

سرهنگ «رشیدی » به ‌مناسبت روز پدر و میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ - 26January 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پدر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  لرستان، سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با صدور پیامی، ميلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم رجب زاد روز میلاد پر برکت امام علی (ع)، آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، که ولادتش در خانه خدا (کعبه) و شهادتش در خانه خدا (مسجد) بود.

مولای متقیان امام علی(ع) تربیت یافتهی مکتب نبوت است که با رفتار و منش خویش، سلوک، گفتار، دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

نامگذاری 13 رجب، به نام روز پدر فرصت مغتنمی است که یادی کنیم از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس که فرزندانشان هنوز محبت پدرانه را به قدر کافی درک نکرده، از نعمت آغوش گرم پدر محروم شدند و وظیفه تربیت و نگهداری از آن به مادران صبورشان سپرده شد و همچنین یادی کنیم از پدرانی که در راه دفاع از امنیت، دفاع از حرم و دفاع از سلامت، با ایثار و فداکاری جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و فرزندانشان در چنین روزی به جای پدر، قبر پدر را در آغوش می کشند.

اینجانب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین، مولود کعبه حضرت علی(ع)، حامی ایتام و ستمدیدگان، سرچشمه حق و حقیقت، اسوه مردانگی و مروت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین شده است را به همه مسلمین و شیعیان به‌ویژه

دلاور مردان ایران اسلامی، رزمندگان و پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، پدران شهدا و عموم مردم متدین و ولایتمدار استان  لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت، سعادت، بهروزی و خوشکامی همه شما را در این عید عزیز از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار