در یادواره ۷۰۰ شهید منطقه ۱۱ تهران مطرح شد؛

سردار «غیب‌پرور»: شهدا راه خود را با عقلانیت انتخاب کردند/ یادواره شهدا مروّج فرهنگ مقاومت است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) یادواره شهدا را ترویج‌کننده فرهنگ مقاومت دانست و گفت: شهدا مسیر را عاقلانه انتخاب کردند و در راه رسیدن به هدفشان از خود گذشتند و ماندگار شدند.
کد خبر: ۶۴۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 21January 2024

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع): شهدا راه خود را با عقلانیت انتخاب کردند/ در یاواره شهدا باید ولایت‌پذیری را فرا بگیریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) شامگاه (شنبه) در یادواره ۷۰۰ شهید منطقه ۱۱ تهران تحت عنوان «بچه‌های محل آقا» که در تالار وحدت برگزار شد، با بیان اینکه ما امروز مدیون خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و جانبازان هستیم، اظهار داشت: گرامی‌داشت یاد شهیدان ترویج مکتبی از ولایت‌پذیری، ایستادگی و مقاومت است.

سردار غیب‌پرور افزود: اینکه «تا قیام قیامت مدیون شهدا هستیم»، عبارت درستی است؛ چرا که اگر عنوان و مفهوم شهید و شهادت را از اسلام و انقلاب اسلامی بگیریم، نباید منتظر رشد باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه مکتب اسلام و انقلاب اسلامی با شهادت و شهدا رشد یافته است، گفت: شهدا مسیر را عاقلانه انتخاب کردند و در راه رسیدن به هدفشان از خودگذشتند و ماندگار شدند.

وی با طرح این سوال که آیا انقلاب اسلامی به راحتی به این جایگاه دست پیدا کرده است، عنوان کرد: هزاران هزار نفر نفس پاک خود را در این راه تقدیم کردند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه در دفاع مقدس، به وسعت همه کشور درگیر جنگ بودیم، یادآور شد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با ولایتمداری به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با تأکید بر اینکه در یادواره شهدا باید ولایت‌باوری را به یکدیگر گوشزد کنیم، خاطرنشان کرد: ما تا زمانی سرمان بالاست که متصل به ولایت باشیم؛ لذا باید پشتیبان ولایت و گوش به فرمان ایشان باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار