حضور حداکثری، اقتدار ملی/ تولیت آستان قدس رضوی:

دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای دینی و انقلابی است

حجت‌الاسلام «مروی» دعوت مردم به صحنه‌های مختلف به‌ویژه مشارکت حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ دینی و انقلابی همه عنوان کرد.
کد خبر: ۶۴۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ - 15January 2024

دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه دینی و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی امروز در اجتماع بزرگ خادم‌یاران و یاوران رضوی مازندران که در سالن هلال احمر ساری برگزار شد، خدمت به مردم از موضع کرامت را سیره انبیا و اولیا دانست و با بیان اینکه مازندران مهد شیعه و خاستگاه حکومت علوی است، اظهار داشت: مردم دیار علویان در استقبال از خاندان اهل بیت (ع) از ابتدا سنگ تمام گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه امام رضا (ع) واسطه رضایت خداوند متعال از بندگان است، افزود: اگر می‌خواهیم خشنودی پروردگار را جلب کنیم، باید اسباب رضایت این امام همام را برای خودمان فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام مروی اضافه کرد: خدمت به خلق خدا و گره‌گشایی از مشکلات مردم یکی از خیرات بزرگ است که جلوه‌های آن را در قالب طرح خادم‌یاری شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه احساسات پاک علاقه‌مندان به خدمت در بارگاه مطهر رضوی قابل تعظیم و تکریم است و همه آرزومندان به خادمی امام رضا (ع) برای ما قابل تعظیم و تکریم هستند، بیان کرد: ما قدر این‌ها را می‌دانیم و قدرشناسی از آن‌ها را وظیفه‌ خود می‌دانیم.

تولیت آستان قدس رضوی بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه و لزوم حفظ کرامت و عزت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: خدمات اجتماعی باید در تراز آستان قدس باشد.

حجت‌الاسلام مروی با بیان اینکه خادم‌یاران رضوی می‌توانند محبت مردم نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را افزایش دهند، افزود: ائمه معصومین (ع) به محبت ما کمترین نیازی ندارند و این ما هستیم که راه سعادت و خوشبختی مان در محبت و علاقه به ائمه اطهار (ع) است.

وی با بیان اینکه جریان خادم‌یاری باید انقلابی باشد؛ خواستار اطلاع‌رسانی شایسته خدمات اجتماعی آستان قدس به جامعه شد.

حجت الاسلام مروی همچنین دعوت مردم به صحنه‌های مختلف به‌ویژه مشارکت حداکثری در انتخابات را وظیفه دینی و انقلابی همه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار