فرمانده ناوگروه نیروی دریایی پاکستان:

پاکستان به دنبال ارتقای صلح در منطقه است

دریاداردوم بلال گفت: پاکستان به دنبال ارتقای صلح در منطقه است و حامی سرسخت رویکرد یکپارچه برای مبارزه با تهدیدات امنیت دریایی است.
کد خبر: ۶۴۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 15January 2024

پاکستان به دنبال ارتقای صلح در منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دریاداردوم بلال، فرمانده ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی پاکستان در دیدار فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، جمعی از فرماندهان، افسران و سفرای برخی کشورها، که برعرشه ناو پاکستانی برگزار شد، اظهار داشت: رابطه پاکستان و ایران ریشه عمیقی در تاریخ، پیوند‌های مذهبی، زبانی، فرهنگی و وابستگی‌های معنوی دارد.

وی افزود: ایران و پاکستان همواره در شرایط سخت در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و در برهه‌های حساس تاریخی از یکدیگر حمایت کردند که نمونه‌های آن بسیار است.

فرمانده ناوگروه صلح و دوستی پاکستان تاکید کرد: پاکستان با صداقت تمام، متعهد به گسترش و روابط نزدیک با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف است.

وی اضافه کرد: روابط صمیمانه بین دو کشور به همان اندازه بین نیرو‌های مسلح ما تکرار می‌شود و درواقع روابط بین نیروی دریایی پاکستان و نیرو‌های دریایی ایران در سال‌های متوالی همواره رو به رشد بوده است.

دریادار دوم بلال یادآور شد: پاکستان به دنبال ارتقای صلح در منطقه است و همواره در تعهد نیروی‌های مسلح خود برای حفظ ثبات و مهار تروریست بوده و حامی سرسخت رویکرد یکپارچه برای مبارزه با تهدیدات امنیت دریایی است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها