دبیر جشنواره استانی شعر شهدا خبر داد؛

برگزاری جشنواره شعر شهدا «از قال و حال» در مازندران

«رنجبر» از برگزاری جشنواره شعر شهدا «از قال و حال» با هدف ترویج سبک زندگی، سیره و عمل شهدا از نگاه و نظر اعضای خانواده آنها در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ - 18May 2024

«میثم رنجبر» دبیر جشنواره استانی شعر شهدا «از قال و حال» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، از برگزاری این جشنواره ویژه شاعران مازندران خبر داد و اظهار داشت: فراخوان جشنواره در سطح استان مازندران توزیع شد.

وی افزود: این فراخوان با هدف ترویج سبک زندگی، سیره و عمل شهدا از نگاه و نظر اعضای خانواده آنهاست و شاعران باید تلاش کنند تا در موضوع و محور اشعارشان، سبک زندگی، نگاه و سیره‌ی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت آن هم از نگاه پدر، مادر، همسر و فرزند شهدا را بپردازند.

رنجبر موضوعات جشنواره را شهید از نگاه فرزندش،  شهید از نگاه پدرش،  شهید از نگاه مادرش و شهید از نگاه همسرش اعلام کرد و گفت: هر شاعر می‌تواند با ارسال سه قطعه شعر به زبان فارسی و مازندرانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

این شاعر آئینی از برگزاری این جشنواره در قالب شعر کلاسیک (غزل، مثنوی و..) و شعر نو (نیمایی، آزاد و...) خبر داد و بیان کرد: در آئین اختتامیه از صاحبان ۱۲ اثر برگزیده تقدیر خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ تیر اعلام کرد و افزود: ارسال اشعار صرفا بصورت متن در ایتا، تلگرام و بله به شماره ۰۹۱۱۹۱۰۵۲۵۰ و یا از طریق آیدی meysamranjbar@ امکان پذیر است.

دبیر جشنواره استانی شعر شهدا «از قال و حال» بیان کرد: این جشنواره در استقبال از دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.
 
برگزاری جشنواره شعر شهدا «از قال و حال» در مازندران
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار