روایت معاون وزیر ارشاد از نتایج یک نظرسنجی؛

۸۰ درصد مردم با حمایت از مستضعفان جهان موافق هستند

سید محمد هاشمی با اشاره به نتایج یک پیمایش ملی درباره ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان، گفت: این پیمایش نشان داد که نزدیک به ۸۰ درصد مردم ایران با حمایت از مستضعفان جهان موافق هستند.
کد خبر: ۶۶۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 18May 2024

۸۰ درصد مردم با حمایت از مستضعفان جهان موافق هستندبه گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، «سیدمحمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (شنبه) در آیین اختتامیه جشنواره جام رسانه امید، یکی از رسالت‌های مهم اهالی رسانه در راستای امیدآفرینی را توجه به انسجام و وحدت اجتماعی دانست و اظهار داشت: مغلوب نشدن و منفعل نشدن در برابر موضوعات غلطی که رسانه‌های معاند مطرح می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

هاشمی با اشاره به نتایج یک پیمایش ملی درباره ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان که اخیراً توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است، تصریح کرد: این پیمایش نشان داد که نزدیک به ۸۰ درصد مردم ایران با حمایت از مستضعفان جهان موافق هستند. همچنین نزدیک به ۶۵ درصد از مردم نسبت به اینکه ما برای بهبود روابط با آمریکا و غرب از توان موشکی و هسته‌ای خودمان دست بکشیم، ابراز مخالفت کرده‌اند. این یعنی مردم پای توانمندی‌های ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این پیمایش نزدیک به ۶۳ درصد مردم گفته‌اند که آرمان‌های انقلاب اسلامی را به فرزندان خود منتقل خواهند کرد، تأکید کرد: این پیمایش در زمینه خانواده نتایج بهجت‌برانگیزی دارد و نشان می‌دهد یکی از وجوه تمدنی و گفتمانی ملت ایران، مسئله خانواده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار