نماینده ولی فقیه در استان همدان:

برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه ویژگی اصلی انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است، گفت: مراسمات ایام الله دهه فجر به صورت مردمی برگزار و ستاد نقش تسهیل و راهبری‌های کلی داشته باشد.
کد خبر: ۶۴۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 13January 2024

برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان، اظهار داشت: با توجه به قرارگرفتن در فضای انتخابات، راهبردها در جشن‌های ایام الله دهه فجر به جذب و مشارکت حداکثری در انتخابات منجر شود.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر از ظرفیت سخنرانان برتر کشوری در مساجد و در سطح استان استفاده شود، همچنین از اجرای برنامه‌های تکراری در این ایام جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه برنامه‌های امسال جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت از جشن‌های سال گذشته باشد، گفت: در جشن‌های امسال نمی‌توانیم نسبت به هنر بی‌توجه باشیم و با نوآوری‌های خاص از این ظرفیت بهره ببریم.

وی با بیان اینکه ویژگی اصلی انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است، تصریح کرد: مراسمات ایام الله دهه فجر به صورت مردمی برگزار و ستاد نقش تسهیل و راهبری‌های کلی داشته باشد.

شعبانی با با تاکید براینکه ادارات برنامه‌های جدید و متناسب با دهه فجر طراحی کنند، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در زمان‌هایی که لازم بوده وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده‌اند، اما مسئولان نباید فراموش کنند که عملکرد آنها در حضور مردم تأثیر گذار است.

وی متذکر شد: پیشنهاد می‌شود هر دستگاهی در ایام الله دهه فجر برای برطرف کردن حداقل یک مشکل از مشکلات مردم برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ عباس جهانتاب

نظر شما
پربیننده ها