معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی:

عملیات تروریستی کرمان؛ تداوم جنایات اسرائیل در غزه است/ آمریکا هویتی جز آدم‌کشی ندارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی‌نژاد گفت: حادثه کرمان تداوم جنایات اسرائیل در غزه است و تمام این جنایات؛ ناشی از استیصال آمریکا و رژیم صهبونیستی است.
کد خبر: ۶۴۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 07January 2024

حادثه کرمان تداوم جنایات اسرائیل در غزه استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر شهیدان «مریم قوچانی غروی» و «عادل رضایی» از شهدای حادثه تروریستی کرمان و همچنین پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس؛ «جواد ایزدی» در بلوار امامت مشهد برگزار شد.

در این مراسم؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اساس حکومت آمریکا بر پایه آدم‌کشی بنا شده است، به طوری که ابتدا ۱۰۰ میلیون سرخ‌پوست در آمریکا قتل عام شدند تا نخستین دولت این کشور مستقر شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی‌نژاد همچنین با اشاره به قتل عام بیش از یک میلیون انسان در ویتنام، ۲۲۰ هزار نفر در حادثه هیروشیما و ناکازاکی و همچنین کشتار غیرنظامیان در افغانستان توسط آمریکا، در ادامه یادآور شد: آمریکایی‌ها با همراهی ۳۸ کشور به عراق حمله کردند، با این دو اتهام واهی که عراق دارای بمب اتم است و تروریسم بین‌الملل را در خود می‌پروراند! آن‌ها با ۱۷۰ هزار نیروی نظامی بیش از ۱۰ سال در عراق حضور داشتند و بیش از یک میلیون عراقی را کشتند و تا امروز نه‌تن‌ها بمب اتمی در این کشور پیدا نشد، بلکه به همگان اثبات شد که تروریسم بین‌الملل مولود خود آمریکاست.

وی با بیان اینکه القاعده و داعش توسط آمریکا و اسرائیل ایجاد شده‌اند، بیان کرد: مدافعین حرم، جبهه مقاومت و سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با داعش به عنوان مولود نامشروع آمریکا در منطقه مقابله کردند و اتهام سردار سلیمانی تنها همین مسئله بود. امروز با حادثه تروریستی کرمان، برای تمام جهان اثبات شد آمریکا هویتی جز آدم‌کشی ندارد به همین خاطر باید محافظه‌کاری‌ها را کنار بگذاریم و این حقیقت را غیرتمندانه فریاد بزنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه حادثه کرمان تداوم جنایات اسرائیل در غزه است در ادامه تصریح کرد: تمام این جنایات ناشی از استیصال آمریکا و رژیم صهیونیستی است. امروز آدم‌کشی‌های داعش و اسرائیل، در حقیقت صدای بلند ناله‌های آمریکا به‌عنوان یک ابرقدرت رو به اضمحلال است. به همین خاطر چیزی تا پیروزی جبهه حق باقی نمانده و ان‌شاءالله به زودی همه ما در بیت‌المقدس نماز جماعت به پا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا ۹۰ نفر از مردم بی‌گناه ما را به شهادت رساند، تنها به این جرم که عاشق حاج قاسم بودند. در ادامه اظهار داشت: شما، عزیزان ما را این طور قطعه‌قطعه کردید، اما ما با افتخار همان سخن امام خمینی (ره) را تکرار کرده و می‌گوییم: «بکشید ما را، ملت ما هوشیارتر می‌شود». برای ملتی که معتقد به خط شهادت است، حقارت معنا ندارد، ما شهدای خود را در جبهه حق تربیت کردیم، لذا سربلند و پیروزیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی‌نژاد در پایان صحبت خود تأکید کرد: امروز شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دیگر تنها شعار مردم ایران، عراق و فلسطین نیست، بلکه کل دنیا این دو شعار را فریاد می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها