معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی:

ائمه جمعه شیعه و سنی خادمان عرصه جهاد تبیین هستند

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: ائمه جمعه شیعه و سنی به‌عنوان خادمان عرصه جهاد تبیین باید در خدمتگزاری به مردم پای کار بوده و با ارتقای خدمت به‌صورت تاثیرگذارتر در میدان نقش‌آفرین باشند.
کد خبر: ۶۴۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 11January 2024

ائمه جمعه شیعه و سنی خادمان عرصه جهاد تبیین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه مناطق تلفیقی استان خراسان رضوی که به ابتکار مرکز اسلامی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان به میزبانی شهرستان تربت جام در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، یکی از اهداف تشکیل این نشست وحدتی را زمینه رشد و ارتقا تعاملات راهبران فرهنگی و تبلیغی به خصوص ائمه جمعه در مناطق تلفیقی برشمرد و اظهار داشت: اگر این تعاملات افزایش پیدا کند زمینۀ برای یک زندگی مسالمت‌آمیز توام با وحدت و همدلی بین امت اسلامی فراهم‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: نظام اسلامی گرفتار اختلاف شیعه و سنی نیست و اهل سنت در مناطق تلفیقی معتقد و خدوم به نظام اسلامی هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی از طریق دشمنان اسلام و انقلاب حمایت فرهنگی و مالی می‌شوند و از نظر علمای شیعه و سنی هر دوی آن‌ها مردود و محکوم هستند.

گنابادی‌نژاد تاکید کرد: به برکت خون شهیدان و دکترین رهبر معظم انقلاب اسلامی خوشبختانه فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به خود آن‌ها برگشته است.

وی ادامه داد: دستاوردهای نظام مقدس اسلامی با هدایت‌های علمای شیعه و اهل سنت و مجاهدت امت اسلامی ایران به ثمر نشسته هرچند که دشمنان جنگ ترکیبی و شناختی را علیه ملت ایران آغاز کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امت اسلامی در همه عرصه‌ها و مبارزات دست برتر، پیشگام و پیشرو بوده‌اند. دشمن به دنبال سلب امید از مردم است اما علی‌رغم همه فتنه‌ها و تحریم ها، امور کشور با تلاش دولت سیزدهم و حمایت پشتیبانی نگاه امت واحده اسلامی اداره می‌شود.

گنابادی‌نژاد اضافه کرد: دولت با نگاه امت اسلامی پای دیپلماسی منطقه‌ای آمده است؛ بر همین اساس همه باید در میدان مبارزه و مقاومت حاضر باشند.

وی ابراز داشت: در نظام اسلامی مرزبندی و تفکیک شیعه و سنی وجود ندارد و نگاه امت اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند و در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی نباید اجازه دهیم دشمن به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: ائمه جمعه نگاه قرآنی، آرمانی امت واحده اسلامی را بیشتر از گذشته مورد تاکید و در دستور کار قرار دهند تا پرچم جمهوری اسلامی افراشته‌تر شود.

گنابادی‌نژاد بیان داشت: ائمه جمعه شیعه و سنی خادمان عرصه جهاد تبیین هستند و لذا باید در خدمتگزاری به مردم پای کار بوده و با ارتقای خدمت موثر و تاثیرگذارتر در میدان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار