امام جمعه شهرستان کرمانشاه:

ترورهای منطقه‌ای صهیونیست‌ها برای دستاوردسازی است

حجت‌الاسلام غفوری» گفت: دشمن صهیونیستی برای دستاوردسازی سلسله ترورهایی را در منطقه آغاز کرد که البته به ارباب خود امیدوار بود تا برای آن‌ها کاری انجام دهد درحالی که آمریکا خود در شرایط دشواری مانده و نتوانسته جلوی انصارالله یمن را بگیرند و یک ائتلاف تشکیل دهد.
کد خبر: ۶۴۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 05January 2024

دشمن صهیونیستی برای دستاوردسازی سلسله ترورهایی را در منطقه آغاز کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با بیان اینکه تقوای الهی است که انسان مومن را در صراط مستقیم الهی حفظ می‌کند، اظهار داشت: شیطان بعد از آن که از خداوند قول گرفت تا قیامت زنده بماند خداوند را تهدید کرد که حتما سر راه مستقیم تو می‌نشینم.

وی افزود: این صراط مستقیم راه‌زنی خطرناک دارد که به ایمان، فضائل اخلاقی و به عمل صالح بندگان دست‌برد می‌زند باید مراقب دشمن آشکار باشیم که با نفس اماره برای گمراهی انسان مومن می‌کوشد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه هفته گذشته جامعه اسلامی ما با عطر شهادت معطر شد، گفت: فردا ۱۶ دی‌ماه سالروز شهادت شهدای دانشجو از جمله شهید حسین علم‌الهدی و یارانش است که در هویزه برای مقابله با دشمن کربلا به راه انداختند.

حجت‌الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: همچنین ۱۹ دی‌ماه سالروز قیام مردم قم در اعتراض به روزنامه اطلاعات است که به روحانیت و امام راحل اهانت کرده بود که طی آن جمعی از مردم، طلاب و روحانیون به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۵ به‌عنوان یکی از عملیات‌های بسیار مهم دفاع مقدس، افزود: این عملیات بزرگترین ضربه شصت نیروهای نظامی به دشمنان مستکبر بود که در نتیجه آن‌ها به این جمع‌بندی رسیدند که نباید جنگ را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: در هفته جاری سالروز شهادت میرزا تقی‌خان امیر کبیر را در پیش داریم که اگر به وی مهلت می‌دادند شرایط کشور غیر از این بود و ملت ما به دوران سیاه بعدی مبتلا نمی‌شد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه همچنین به چهارمین سالگرد شهید سلیمانی اشاره و عنوان کرد: دشمن صهیونیستی طی روزهای گذشته دست به جنایتی بزرگ زد و بیش از ۸۵ نفر را به شهادت رساند که بخش زیادی از آن‌ها بانوان و کودکان بودند.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: از نظر شهدا مقام شهادت بالاترین مقامی است که خداوند به بندگانش در اثر خلوص و مجاهدت جایزه می‌دهد پس خوش به سعادت شهدای عزیزی که این توفیق نصیب آن‌ها شد تا به دست شقی‌ترین افراد در روز شهادت حاج قاسم به شهادت برسند.

وی افزود: از نظر دشمن این اقدام تروریستی کاری بسیار زبونانه و سخیف بود که حاکی از آن است که در انجام عملیات نظامی با سپاه اسلام در جبهه زمینی ناکام مانده‌اند و به دنبال دستاوردسازی برای خود هستند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی بعد از ۸۰ روز بمباران غزه تاکنون به هیچ یک از دستاوردهای اعلام‌شده خود نرسیده و اگر این حملات یک سال هم به طول بینجامد به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام غفوری اذعان کرد: دشمن صهیونیستی برای دستاوردسازی سلسله ترورهایی را در منطقه آغاز کرد که البته به ارباب خود امیدوار بود تا برای آن‌ها کاری انجام دهد درحالی که آمریکا خود در شرایط دشواری مانده و نتوانسته جلوی انصارالله یمن را بگیرند و یک ائتلاف تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه انصارالله یمن پیشنهاد رشوه سنگین آمریکا را نپذیرفت، افزود: نیروهای انصارالله پس از اخطار به رژیم صهیونیستی،با موشک کشتی آن‌ها را مورد هدف قرار دادند اما آمریکا نتوانست کاری انجام دهد.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با سردرگمی پس از ترور فرماندهان، دست به ترور سربازان و فرزندان معنوی حاج قاسم و رهبر انقلاب زده است.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: رژیم صهیونیستی سید رضی را ناجوانمردانه به شهادت رساند درحالی‌که اگر با موشک نقطه‌ای را هدف قرار دهد، برنامه جنگ نیست بلکه بزدلی است.

وی همچنین به موضوع ترور جانشین دفتر سیاسی حماس و ۶ نفر همراه در بیروت، شهید حسین یزوک از فرماندهان حزب‌الله، حمله به مقر حشدالشعبی در عراق و ترور فرمانده تیپ ۱۲ حشدالشعبی و معاونش اشاره و عنوان کرد: انفجار در کرمان آخرین کار رژیم صهیونیستی بود که ناشیانه سعی کردم آن را به گردن داعش بیندازد.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ترس عکس‌العمل و انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی را به گردن داعش انداخت، گفت: داعش به ازای دریافت پول فراوان، حاضر شد مسئولیت این اقدام را به عهده بگیرد درحالی که دم خروس بیرون زد.

وی اذعان کرد: اطلاعیه داعش جای تردید باقی نگذاشت و بیانگر همه چیز بود چه اینکه داعش به محض انجام عملیات از افرادش می‌خواست با چهره روشن خود را معرفی کند اما این بار تصاویر آن‌ها با چهره مات‌شده منتشر شد همچنین داعش تاکنون نامی از ایران نبرده بود بلکه از ایران تحت عنوان خراسانات نام می‌برد.

حجت‌الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: موساد روز گذشته این اطلاعیه را تنظیم و برای انتشار در سایت به داعش داد درحالی که داعش بلافاصله پس از انجام ترور نسبت به صدور اطلاعیه اقدام می‌کرد.

وی با بیان اینکه دست و تفکر خبیث رژیم صهیونیستی پشت این فاجعه تروریستی است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرزندان حاج قاسم انتقامی غیرقابل جبران از دشمن صهیونیستی خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران چند دهه به رهبری حکیمی جامع‌الشرایط به ورزیدگی رسیده و انتقام سختش ساده نیست بلکه با حضور در همه صحنه‌های جهاد، مبارزه و حفظ میراث شهدا از دشمن انتقامی سخت خواهد گرفت.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه اذعان کرد: این ملت، ملت شهادت و امام حسین (ع) و ملت جهاد و مبارزه برای زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و با حضور در انتخابات آینده با تشکیل مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان انقلابی انتقامی سخت را از دشمن خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حمایت از جبهه مقاومت که استکبار را در دستان خود فشرده، از آن‌ها انتقامی سخت خواهند گرفت، افزود: رژیم صهیونیستی نابودی خود را این روزها در نبرد با مردم غزه به چشمش دیده است.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه گفت: حمایت ملت ایران از مبارزانی فلسطینی که از شمال و جنوب رژیم صهیونیستی را محاصره کرده‌اند و در ۷۵ سال اخیر سابقه نداشته تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار