مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

مردم ایران اسلامی پرورش یافته مکتب نبوی و علوی هستند

سردار «خوشبخت» گفت: مردم عاشورایی ایران اسلامی که پرورش یافته مکتب نبوی و علوی هستند با ترویج مکتب حاج قاسم تمدن نوین اسلامی را تشکیل و دودمان استکبار را در هم خواهند پیچید.
کد خبر: ۶۴۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ - 04January 2024

مردم ایران اسلامی پرورش یافته مکتب نبوی و علوی هستندسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، به حادثه تروریستی در کرمان اشاره و اظهار داشت: خبر شهادت جمعی از هموطنان ما در شهر کرمان موجب تألم خاطر در ایام حزن و اندوه در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی  شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: متاسفانه بار دیگر شاهد خباثت دشمنان قسم خورده این انقلاب بودیم که با شهادت جمعی از مردم بی دفاع را در کرمان، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد.

وی با بیان اینکه ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی روز جهانی مقاومت نام گرفت تا همگان بدانند راه و منش فرمانده جبهه مقاومت در خون میلیون‌ها آزادی‌خواه جهان جاری است گفت:  دشمتن بدانند که مجاهدت در جبهه‌های مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد چراکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی موعود (عج) است.

سردار خوشبخت با بیان اینکه شهادت آرزوی همه ملت ایران است، گفت: ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن در جنگ تحملی، دفاع از وطن و حرم اهل بیت(ع) روحیه استکبارستیزی حود را با شجاعت تمام به اثبات رساندند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه استان کرمانشاه در پایان ضمن ابراز همدری با مردم کرمان و کشور عزیزمان درپی شهادت بیش از 80نفر از هموطنان و زائران حرم فرمانده جبهه مقاومت بیان داشت: مردم عاشورایی ایران اسلامی که پرورش یافته مکتب نبوی و علوی هستند با ترویج مکتب حاج قاسم تمدن نوین اسلامی را تشکیل و دودمان استکبار را در هم خواهند پیچید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار