نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حضور روحانیت در کنار اقشار مختلف مردم اثرگذار است

حجت‌الاسلام «شعبانی»با اشاره به اینکه درگیری‌های روزانه نباید باعث غفلت ما نسبت به مطالعه و مسائل پژوهشی نشود، گفت: حضور روحانیت در کنار اقشار مختلف مردم و خصوصا جوانان، دارای اثرات بسیاری در عرصه تربیتی است.
کد خبر: ۶۴۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ - 03January 2024

حضور روحانیت در کنار اقشار مختلف مردم اثرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع روحانیون شاغل در نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: ظرفیت در اختیار روحانیون شاغل در نیروهای مسلح، ظرفیتی کم نظیر است.

وی افزود: حضور جمعیت‌ زیادی از جوانان و سربازان به عنوان مخاطب، ظرفیتی عظیم برای ارتباط گرفتن با قشر جوان و صحبت با آنها و تببین معارف اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه سعی کنید با جوانان، جوانی کنید، تصریح کرد: در ارتباط با نسل جدید تنها به سخنرانی اکتفا نکنید.

وی اضافه کرد  طلاب شاغل در ادارات مراقب باشند دچار روزمرگی نشوند و از وظیفه ذاتی خود که مبلغ دین خدا هستند، غافل شوند.

حجت‌الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: طلبگی یعنی فکر، دغدغه، انگیزه‌ و‌ همت‌هایی که همه بر اساس دغدغه دین، تربیت جامعه و رفع مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه درگیری‌های روزانه نباید باعث غفلت ما نسبت به مطالعه و مسائل پژوهشی نشود، متذکر شد: حضور روحانیت در کنار اقشار مختلف مردم و خصوصا جوانان، دارای اثرات بسیاری در عرصه تربیتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار