وزیر کشور:

منتظر رسیدن گروه‌های امدادی به محل حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور هستیم

«وحیدی» گفت: با توجه به اینکه منطقه وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور، منطقه‌ای پیچیده و برقراری ارتباطات مقداری سخت است، منتظر هستیم که گروه‌های امدادی به محل سانحه برسند.
کد خبر: ۶۶۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ - 19May 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما با اشاره به سانحه رخ‌داده برای بالگرد حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور اظهار داشت: بالگرد رئیس جمهور به همراه بالگرد همراه در حال برگشت بودند که یکی از بالگرد‌ها به دلیل وضعیت هوا و مه‌آلود بودن هوا مجبور به فرود سخت می‌شود.

منتظر رسیدن گروه‌های امدادی به محل حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور هستیم

وحیدی افزود: گروه‌های مختلف امدادی به‌ سمت منطقه در حال حرکت هستند؛ ولی با توجه به مه‌آلود بودن و نامناسب بودن هوا ممکن است که مقداری زمان ببرد تا به محل فرود بالگرد برسند.

وزیر کشور ادامه داد: کار‌ها در دست کنترل و اقدامات گروه‌های امدادی در حال انجام است و امیدواریم که خیلی زود به نتیجه برسیم.

وی گفت: با بالگرد حامل رئیس جمهور ارتباط برقرار بوده، ولی با توجه به اینکه منطقه، منطقه‌ای پیچیده است و برقراری ارتباطات مقداری سخت است، منتظر هستیم که گروه‌های امدادی به محل فرود برسند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، منتظر هستیم که بعد از رسیدن گروه‌های امدادی از محل حادثه اطلاعات بیشتری را برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار