شهید قدس/ فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

زیرساخت‌های جبهه مقاومت مرهون شهید سلیمانی است

سردار ملک شاهکوهی گفت: حاج قاسم در ایجاد وحدت و همگرایی در گروه‌های اسلامی نقش زیادی داشت و زیرساخت‌های جبهه مقاومت مرهون شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۶۴۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 03January 2024

زیرساخت‌های جبهه مقاومت مرهون شهید سلیمانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در گفت‌وگوی ویژه خبری گلستان بمناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی در ایجاد وحدت و همگرایی در گروه‌های اسلامی مثل لبنان، سوریه، یمن و گروه‌های فلسطین و اتحادیه که بین حزب‌الله لبنان ایجاد شده بود، نقش زیادی داشت و زیرساخت‌های جبهه مقاومت مرهون شهید سلیمانی است.

‌وی افزود: سردار سلیمانی بر اساس مأموریت‌ها عملیات می‌کرد و ضمن اخلاص و اعتقادات و عشق و علاقه به مردم، نگاه مردم به جبهه مقاومت را تغییر داد.

این مسئول گفت: اگر امروز شهید سلیمانی به‌عنوان یک مکتب مطرح است به‌خاطر اخلاص این شهید بزرگوار است و حضور در میدان شهید سلیمانی از دیگر نکاتی است که باید به آن اهتمام داشته باشیم. حضور سلیمانی باعث امید به نیروهای جبهه مقاومت و باعث تضعیف روحیه دشمنان می‌شد.

‌سردار ملک شاهکوهی گفت: قدرت اتحادسازی یکی از شخصیت‌های بارز شهید سلیمانی بود و توانست دور یک میز افغانی و ایرانی و پاکستانی را جمع کرد تا در برابر داعش ایستادگی کند.

‌فرمانده سپاه نینوا به ولایت‌مداری این شهید بزرگوار تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود راهی جز توجه به مکتب سلیمانی نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار