شهید قدس/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

انتقام خون شهید سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه است

حجت الاسلام درویشی گفت: انتقام اصلی از آمریکا در رابطه با انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه است.
کد خبر: ۶۴۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 02January 2024

انتقام خون شهید سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «علی درویشی» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز،  (سه‌شنبه) در نشست مکتب شهید سلیمانی و دفاع از مردم فلسطین که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: انتقام اصلی از آمریکاییان در رابطه با انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی، خروج آن‌ها از منطقه است که در حال تحقق است.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های آمریکا در منطقه برای آمریکایی‌ها ناامن شده‌اند و این نشانه قدرت محور مقاومت بوده و آمریکا و اسراییل با ایران مقتدر و مستقل و قوی مخالف هستند و اصل مخالفت با ایران، علتش همین است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: آمریکا و اسراییل این هدف را دنبال می‌کنند که ایران تجزیه و ضعیف شود؛ زیرا آن‌ها با ایران قوی و مقتدر و مستقل مخالف هستند.

درویشی اضافه کرد: آمریکا به دنبال این است که در جامعه ایران، مردم را در برابر یکدیگر قرار دهد و فضای دوقطبی در بین مردم ایجاد کند.

وی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی در منطقه باعث تقویت امنیت ملی و منافع ملی کشور شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: اصطلاح نیروهای نیابتی را قبول ندارم؛ زیرا این نیروها نیروهای مردمی و مستقل کشورهای منطقه هستند و خودشان در مجموع محور مقاومت را تشکیل می‌دهند که البته الهام گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مبنی بر توانمندسازی و خودباوری هستند.

درویشی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: ولایت مداری، شجاعت، درایت، انقلابی‌گری، بن‌بست شکنی، تواضع و فروتنی، مردم‌داری، پرهیز از زندگی اشرافی، استکبارستیزی، مدیریت بحران، فراجناحی بودن و درعین‌حال مرزبندی داشتن با دشمن، شهادت‌طلبی، رعایت حدود شرعی، زمان‌شناسی، ساده زیستی از جمله این ویژگی‌هاست.

وی اظهار داشت: شخصیت شهید سلیمانی به‌قدری بزرگ بود که در عین‌حال که ایشان سردار و فرمانده برجسته‌ای بود در وصیت‌نامه‌اش نوشت بر روی سنگ مزارش نوشته شود: سرباز ولایت و این یعنی اوج تواضع و فروتنی و کمال شخصیت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مردم مظلوم فلسطین را در راستای گفتمان انقلاب اسلامی، امنیت ملی و منافع ملی کشور دانست.

درویشی تصریح کرد: هزاران نفر از مردم بی‌گناه فلسطین و غزه توسط رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی شهید شدند و شاهد هستیم سازمان‌های بین‌المللی در اصطلاح حقوق بشری، هیچ‌گونه واکنشی نشان ندادند و این گویای بی‌خاصیت بودن این سازمان‌ها و رفتارهای دوگانه و متناقض آن‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها