در یازدهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: تا کنون از یک هزار ۵۰۰ خانواده شهید تجلیل شده است

سردار«خوشبخت» گفت: در این مراسم از ۱۰۰ خانواده شهید و جانباز تجلیل شد و در طول یازدهمین دوره از برگزاری جشنواره از یک هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا با همکاری دیگر ارگان‌ها نیز تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۶۴۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 31December 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: تا کنون از یک هزار 500 خانواده شهدا تجلیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در یازدهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت استان که با حضور استاندار و جمعی از مسوولان نظامی و خانواده های شهدا و ایثارگران در سالن همایش شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم امسال به دلیل تقارن با ولادت حضرت زهرا (س) و ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی چند روز زودتر از موعد مقرر برگزار و به همین علت نیز عنوان جشنواره به همایش تغییر پیدا کرد.

سردارخوشبخت افزود: در راستای برگزاری روز مادر برای تکریم از مقام مادران، خواهران، دختران و زنان جانباز دفاع مقدس استان، هر ساله در همین ایام جشنواره ای با مضمون اسوه های صبر و مقاومت همزمان در کرمانشاه و دیگر استان های کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: امروز در این مراسم از ۱۰۰ خانواده شهید و جانباز تجلیل شد و در طول یازدهمین دوره از برگزاری جشنواره از یک هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا با همکاری دیگر ارگان ها نیز تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این جشنواره ها ۲۰ عنوان کتاب در مورد مادران، زنان، دختران و خواهران شهدا و جانباز منتشر شده است، بیان کرد: امسال نیز یک عنوان کتاب در حوزه زن و دفاع مقدس منتشر خواهد شد.

سردار خوشبخت با یادآوری نقش موثر و مقاوم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار رزمنده دفاع مقدس در استان کرمانشاه وجود دارد که این بنیاد برنامه دارد تا تمام خاطرات آنان را ثبت و منتشر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار