جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

نهم دی‌ لیله‌القدر انقلاب اسلامی است

حجت الا السلام طیبی فرد گفت: نهم دی‌ماه لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و در ادامه این راه برای میثاق با ولایت و پشتیبانی نظام از جان گذشتگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۴۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ - 30December 2023

نهم دی‌ لیله‌القدر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طیبی فرد» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز شنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی که همزمان با سراسر کشور در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون فتنه وجود داشته و اکنون هم ادامه دارد اما بصیرت موجب می‌شود مردم راه را گم نکرده و ثابت قدم بایستند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت، در سال ۸۸ حرکتی را خودجوش آغاز کردند که تمامی نقشه های دشمنان خنثی شد، افزود:

انقلاب اول در ۲۲ بهمن پیروز شد، کمر استکبار را شکست و دشمنان اسلام را زمین‌گیر کرد چراکه برای آنها قابل تحلیل نبود یک امت با مرجعیت عالیقدر بتواند اینچنین رویدادی رقم بزند.

حجت الاسلام طیبی فرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را انقلاب دوم برشمرد و ادامه داد: انقلاب سوم توطئه های پس از انقلاب بود که در این راستا سال‌های ۷۸ و ۸۸ به خیال خود فتنه را ایجاد و برخی فریب خورده و همراهی کردند اما سردمداران فتنه با یک پروژه طراحی شده پیش رفتند.

این مسئول تصربح کرد: 11 ماه قبل از شروع فتنه، تقلب در انتخابات را اعلام کردند و سران فتنه با انتخاب رنگ سبز که سادات از آن استفاده می‌کنند و مورد احترام مردم  است، انتخاب و این موضوع را بومی سازی کردند.

وی  با بیان اینکه شناخت جریانات و طرز تفکرات از بین نمی‌رود و گاهی در رویدادهای مختلف تغییر می‌کند و فتنه سال گذشته همان فتنه به روز رسانی شده سال ۸۸ بود که معتقد بودند کشور باید به سبک زندگی غربی اداره شود، خاطرنشان کرد: سخنان و طرز تفکرات سران فتنه تغییر می‌کند چرا که به غلط بر این باورند سیاست‌های ابتدای انقلاب دیگر کارایی ندارد و اندیشه و افکار امام راحل به موزه‌های تاریخ پیوسته است.

حجت الاسلام طیبی فرد گفت: برخی از خواص زمینه این تفکرات را در داخل پیاده کردند، روز عاشورا هیات های عزاداری امام حسین (ع) را برهم زدند و علیه دین و پیامبران همچنین ارزش های اسلامی شعار دادند اما ملت هوشیار بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: این افراد با اساس دین و نام شهدا مشکل داشتند و در آن زمان با خانواده شهیدان برخورد نامناسب داشتند اما ملت بیدار و متوجه شد باید مقابل این فتنه‌گران ایستاد و یکپارچه خروش کرد.

وی افزود: برخی از افراد هم که در دفاتر سران فتنه گران فعالیت می‌کردند، در حماسه نهم دی ماه حضور داشتند و اعلام کردند با نام دین مشکل ندارند و راهشان از برخی جدا است، در نهایت ولایت مداری مردم در این حماسه بارز و مشخص شد سند پیروزی و بیداری ملت، موضوع ولایت است.

حجت الاسلام طیبی فرد گفت:  نهم دی‌ماه لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و در ادامه این راه برای میثاق با ولایت و پشتیبانی نظام از جان گذشتگی خواهیم کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یکی از ویژگی‌های بارز شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را ولایتمداری عنوان کرد و افزود: فتنه‌های بی‌شماری را با هدایت‌های مقام معظم رهبری گذرانده‌ایم و شهید سلیمانی بارها به آن اذعان داشت بنابراین تبعیت از ولایت ضروری  است.

وی به حساسیت انتخابات امسال گریزی زد و ادامه داد: دشمن قصد دارد در آستانه انتخابات امسال امید ملت را به یاس تبدیل کند، اما باید هوشیار و در راه انقلاب ثابت قدم بود چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات، دهن کجی به استکبار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار