امام جمعه جوانرود:

۹دی سالروز نمایش بصیرت مردم ایران اسلامی است

ماموستا «محمدی» گفت: در آستانه روز بصیرت یعنی ۹ دی قرار داریم که می‌توان این روز را روز آگاهی و بصیرت مردم نامید و این روز نمایش بصیرت مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ - 29December 2023

۹دی سالروز نمایش بصیرت مردم ایران اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حاج ماموستا «سید محمد محمدی» امام جمعه شهرستان جوانرود امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: احترام گذاشتن به دختران و خدمت به آنها در اسلام سبب بخشش خداوند و به دست اوردن بهشت برای پدر و مادر است.

وی افزود: احوالات دختران و زنان قبل و بعد دین مبین اسلام خیلی تفاوت داشته و جایگاه زن با ظهور اسلام روز به روز والا تر شده است.

امام جمعه شهرستان جوانرود تصریح کرد: یکی از مسائلی که نیاز است در جامعه امروزی به آن توجه شود بحث سواد آموزی است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در آستانه روز بصیرت یعنی ۹ دی قرار داریم که می‌توان این روز را روز آگاهی و بصیرت مردم نامید و این سالروز نمایش بصیرت مردم ایران اسلامی است.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی با حضور در جمع مسلمانان مظلوم در جهان به کمک همه مظلومان شتافت و با این روحیه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار