معاونت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز:

دوره افرا با هدف توانمندسازی تخصصی دانشجویان برگزار می‌شود

«تنوره» با بیان اینکه دوره افرا از ابتدای بهمن در دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود، گفت: دوره افرا با هدف توانمند سازی تخصصی دانشجویان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 27December 2023

دوره افرا با هدف توانمند سازی تخصصی دانشجویان برگزار می‌شود«انسیه تنوره» معاونت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: دوره افرا با همت ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز و با هدف توانمند سازی تخصصی دانشجویان در رشته‌های نفت، گاز، پتروشیمی، هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات، نانو و مواد پیشرفته، امنیت غذایی و کشاورزی، انرژی‌های نو و زیست فناوری، حمل و نقل، هوا فضا، تجهیزات پزشکی و نساجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره فراهم آوردن بستر حضور و نقش آفرینی بیشتر دانشجویان در توسعه پایدار کشور است، افزود: دوره افرا در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود که بخش مجازی آن از ابتدای بهمن ماه در قالب سی ساعت دوره آموزشی و بخش حضوری آن در تابستان برگزار خواهد شد.

تنوره با اشاره به اینکه دانشجویان در این دوره با نظام مسائل اولویت دار کشور آشنا می‌شوند، تصریح کرد: در این دوره دانشجویان در ۵ محور با زیست بوم نوآوری، ادبیات کسب و کار، مهارت‌های نرم مسائل کلان صنعت تخصصی و نظام مسائل الویت دار کشور آشنا می‌شوند.

معاونت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با تاکید بر اینکه در این دوره دانشجویان ضمن کسب تجربه و آشنایی با نخبگان رشته تحصیلی خود جهت خلق محصول و تجاری سازی ایده و تولید دانش بنیان آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان با حضور در این دوره ضمن کسب گواهی معتبر از بنیاد ملی نخبگان از جوایز ارزنده‌ای نیز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار