فرمانده سپاه ناحیه گرگان مطرح کرد؛

حماسه ۹ دی؛ تجلی غلبه ملت ایران بر فتنه آمریکایی

علیخانی گفت: ۹ دی روزی بود که ملت بابصیرت ایران توانستند بر فتنه آمریکایی غلبه کنند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.
کد خبر: ۶۴۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 26December 2023

حماسه ۹ دی؛ تجلی غلبه ملت ایران بر فتنه آمریکایی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به مناسبت آغاز دهه بصیرت و هفته مقاومت برای گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» صبح امروز با حضور اصحاب رسانه نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان در محل دفتر این فرماندهی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمود علیخانی» فرمانده سپاه گرگان اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی می‌فرماید «مسئله نهم دی، پاسداشت آزمون‌های بزرگ یک ملّت، یک مسئله اساسی است.» و در این روز ملت ایران حماسه آفریدند و لذا روز میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: به‌منظور گرامیداشت این روز در شهرستان کمیته‌ای برنامه‌ریزی کردیم و با شعار «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» به سراغ برنامه‌های ۹ دی رفتیم.

علیخانی ضمن بازخوانی فتنه‌های آمریکایی علیه ملت ایران عنوان کرد: ۹ دی روزی بود که ملت بابصیرت ایران توانستند بر فتنه آمریکایی غلبه کنند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز ما شاهد فتنه‌ای دیگر از سوی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بودیم و این مسئله نشان می‌دهد که باید همواره بابصیرت عمل کنیم.

این مسئول متذکر شد: حوادث ۹ دی شبیه حوادث ابتدای انقلاب اسلامی بود و بنا به فرامین رهبر انقلاب اسلامی دست اراده الهی باعث شکل‌گیری حماسه ماندگار ۹ دی شد.

علیخانی گفت: فتنه‌گران با شعار تقلب در خرداد سال ۸۸ فتنه را طرح‌ریزی کردند و اعتقاد داریم فتنه‌گران نجس‌های سیاسی هستند که حتی با آب زمزم هم تطهیر نخواهند شد.

وی ابراز داشت: علاوه بر این برنامه‌ها به مناسبت هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز در سطح شهر گرگان برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که سرجمع این برنامه‌ها به بیش از یک هزار برنامه خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: یادواره شهدای کربلا ۴، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس، میز خدمت جهادی، همایش بصیرت از نگاه امامین انقلاب اسلامی، نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، همایش مادران قاسم پرور و بانوان فرهیخته، یادواره شهدای از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

علیخانی با اشاره به همایش نقش خواص در تبیین مسائل جامعه تأکید کرد: یادواره شهدای نودیجه و همایش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در کنار مراسم بزرگداشت ۹ دی با حضور سخنران کشوری در مصلی گرگان از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در پایان تصریح کرد: ۶۰۰ برنامه در هفته مقاومت در سطح استان گلستان برگزار می‌شود که می‌توانیم به همایش فرزندان حاج‌ قاسم و همایش دختران حاج‌ قاسم، برپایی نمایشگاه، همایش سفیران ولایت، برپایی غرفه حس خوب و همایش مکتب حاج‌قاسم اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها