مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

«نصرالله خادمی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به شهدا پیوست

محمدزاده گفت: جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس نصرالله خادمی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۳۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 24December 2023

نصرالله خادمی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به شهدا پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس نصرالله خادمی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

وی افزود: این جانباز گرانقدر از طریق بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام و از ناحیه جمجمه، زانوی هر دو پا و ران مجروح و به افتخار جانبازی نائل شد. مراسم تشییع شهید نصر الله خادمی امروز، سوم دی ماه ساعت هشت صبح از مسجد انقلاب شهرستان بجنورد تشییع و در کنار همرزمان شهیدش در قطعه شهدای امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد خاکسپاری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با حضور در منزل جانباز شهید نصرالله خادمی ضمن تسلیت فقدان این جانباز شهید از مقام همسر ایشان تجلیل کرد و گفت: همسری که سختی‌ها و درد و رنج جانباز را می‌بیند و با تمام وجود از او مراقبت و پرستاری می‌کند و بعد از شهدات جانباز در کسوت همسر شهید صبر و استقامت می‌ورزد به حضرت زینب (س) اقتدا کرده و اجرش در نزد پروردگار محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار