شهید «هادی کشاورز»:

برادرانم باید راه مرا دنبال کنند

شهید «هادی کشاورز» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از خانواده خود می‌خواهم که برادرانم را به یادگیری احکام اسلام تشویق کنید و راه من را دنبال کنند.
کد خبر: ۶۳۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲ - 25December 2023

شهید کشاورزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «هادی کشاورز» فرزند حسین متولد ۱۳۴۵ در روستای چاه شور از توابع بخش مرکزی شهرستان لامرد متولد شد درسال ۱۳۵۵ به همراه پدر خود راهی کشور امارات متحده عربی شد، تا در کنار پدر برای معیشت خانواده کار کند.

با آغاز جنگ تحمیلی در نیروی هوایی بندرعباس برای مدت زمان کوتاهی مشغول به خدمت می‌شود.

بخشی از وصیت‌نامه شهید کشاورز:

خدا می‌داند که شهادت هزار مرتبه بهتر است از داماد شدن، و شهادت یک تولدی است برای زندگی جاودانه.

پدر و مادر عزیزم :

در زندگی رنج فراوان به شما داده ام ولی امیدوارم که جانم را در راه شما فدا کنم که راه شما همان راه خدا است. امیدوارم که هیچ وقت به من ناکام نگوئید چون من در نهایت کام را گرفتم که بهترین نعمت ها است. 

پدر و مادر عزیزم:

بـرای من گریه نکنید زیرا بردبـاری و صبر شما بیشتر باعث شکست دشمن می شود، از خانواده خود می‌خواهم که برادرانم را به یادگیری احکام اسلام تشویق کنید و راه من را دنبال کنند.

درود بر تو که چون ابراهیم(ع) فرزند خود را به قربانگاه فرستادی، بدان و آگاه باش که اسماعیلت هرگز از فرمان باری تعالی سر باز نمی زند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نمی داند و زندگی را جز جهاد در راه خدا و ڂعقیده درست نمی داند و شهادت را جزء بهترین نعمت های الهی می داند و تو ای مادرم :

سلام بر تو بالأخره بر احساس مادرانه ات پیروز شدی و فرزندت را روانه میدان نبرد بین کفّار و مسلمین کردی و گفتی که تو را در راه یزدان پاک هدیه انقلاب اسلامی می کنم ،من به وجود تو افتخار می کنم که مادری از سلاله فاطمه زهرا(س) هستی .

خواهرم:

تو نیز زینب زمان باش و برای من گریه نکنید تا خدا اجر شما را ضایع نکند و برای من سیه پوش نشوید و شاد و خوشحال باشید و امیدوارم که مرا حلال کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار