در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: جوانان ایرانی ارتباط دلی و قلبی با شهدا دارند/ امنیت امروز را مدیون جانفشانی شهدا هستیم

امیر سرتیپ «سهرابی» گفت: شهدا افتخارات زیادی برای ملت ایران رقم زدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی به دست دشمن بعثی بیفتد.
کد خبر: ۶۳۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ - 16December 2023

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: جوانان ایرانی ارتباط دلی و قلبی با شهدا دارند/ امنیت امروز را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا هستیمامیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با بیان اینکه شهدا پیروزی‌های دفاع مقدس را برای ما به ارمغان آوردند، اظهار داشت: شهدا افتخارات زیادی برای ملت ایران رقم زدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی به دست دشمن بعثی بیفتد.

امیر سرتیپ سهرابی ادامه داد: شهدا روح معنویت، اتحاد و نور خدایی را در وجود ملت ایران می‌دمند و جوانان نسل‌های مختلف جامعه را به خود جذب می‌کنند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا تاثیرات معنوی و نورانی بر جامعه دارند، افزود: شهدا، مردم را به یاد رشادت‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس می‌اندازند که جوانان با فرمان امام راحل رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

وی یادآور شد: ملت ایران با آغوش باز از شهدای دوران دفاع مقدس استقبال می‌کنند و امنیت امروز را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا هستیم.

امیر سرتیپ سهرابی با تاکید بر اینکه جوانان ایرانی ارتباط دلی و قلبی با شهدا دارند، خاطرنشان کرد: جامعه ما نیازمند روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و از خودگذشتگی است؛ چرا که این روحیه سدی مستحکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها