جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک اصل مهم و اساسی در جامعه است

سرهنگ باقری گفت: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، فرهنگ ایثار و شهادت، دستاوردهای دفاع مقدس، ارتباط نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این اردو است و  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران یک اصل مهم و اساسی در جامعه اسلامی است و باید برای موفقیت در این عرصه بیش از پیش تلاش کرد.
کد خبر: ۶۳۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 13December 2023

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران یک اصل مهم و اساسی در جامعه اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، سرهنگ پاسدار «حسن باقری» جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در مراسم اعزام کاروان راهیان نور فرهنگیان امروز (چهارشنبه) به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: به همت فرهنگیان گرانقدر، اداره آموزش و پرورش شیروان و کانون بسیج فرهنگیان، کاروان فرهنگیان عزیز شیروانی به مدت ۶ روز از یادمان‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، فرهنگ ایثار و شهادت، دستاورد‌های دفاع مقدس، ارتباط نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این اردو است و  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران یک اصل مهم و اساسی در جامعه اسلامی است و باید برای موفقیت در این عرصه بیش از پیش تلاش کرد.

باقری متذکر شد: راهیان نور آغاز رزمندگی در میدان جبهه نرم دشمن است که هر ساله به تعداد بیشمار آن افزوده می‌شود و این دستاورد عظیم انقلاب اسلامی باید به نیکی پاسداشته شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است همه اقشار از جمله قشر کارمندان، کارگران، بسیج مداحان و هنرمندان تا پایان سال به راهیان نور اعزام شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها