مسئول بسیج دانشجویی شیروان:

دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوند

ساجدی گفت: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی تهدیدات در حوزه‌های مختلفی را علیه انقلاب و ملت اعمال می‌کند طبیعتا دانشگاهیان و دانشجویان رسالت مهمی در این راستا دارند.
کد خبر: ۶۳۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ - 13December 2023

دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، امروز (چهارشنبه) در دیدار صمیمانه با تشکل های بسیج دانشجویی شهرستان با فرماندار شیروان، «علی ساجدی» مسئول بسیج دانشجویی شیروان اظهار داشت: حمایت از فعالیت‌های تشکلی بسیج دانشجویی در حال حاضر در حد مطلوبی است. این حمایت هم در دانشگاه‌ها و هم در سپاه و هم در دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد و رفته رفته در حال ارتقاء است، چون تاثیر حرکت تشکلی در مورد مسائل مختلف قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: بدون تردید دانشجویان موتور محرک کشور محسوب می شوند و با توجه به اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی تهدیدات در حوزه های مختلفی را علیه انقلاب و ملت اعمال می کند طبیعتاً دانشگاهیان و دانشجویان رسالت مهمی در این راستا دارند و دانش یکی از محورهای مهم اقتدار است. همچنین دانشجویان مولد قدرت و اقتدار برای کشور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار