مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه هنری «شهدای گمنام» در گلستان

«اعتراف» گفت: دومین مسابقه هنری «شهدای گمنام» با محوریت تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان گلستان ویژه دانش آموزان با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ - 12December 2023

برگزاری مسابقه هنری «شهدای گمنام»

«ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: دومین مسابقه هنری «شهدای گمنام» با محوریت تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان گلستان ویژه دانش آموزان با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش عکس و کلیپ کوتاه با موضوع تشییع شهدای گمنام در سطح استان گلستان برگزار و فراخوان این جشنواره از طریق فضای مجازی و پیام رسان شاد برای اطلاع دانش آموزان استان منتشر شده است.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 15 دی خواهد بود و از برگزیدگان نیز در بهمن ماه تجلیل بعمل خواهد آمد.

پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس از روز سه‌شنبه 21 آذر وارد استان گلستان خواهد شد و در روز یکشنبه 26 آذر ‌در گرگان تشییع و خاکسپاری می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار