معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

مجلس شهداء دعوتی نیست بلکه توفیق حضور می‌خواهد

«مهاجر» گفت: مجلس شهداء دعوتی نیست بلکه توفیق حضور می خواهد، راه مجاهدت فی سبیل‌الله با دشواری همراه است نتیجه این دشواری هم در عاقبت بخیر‌ی است.
کد خبر: ۶۳۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 10December 2023

مجلس شهداء دعوتی نیست بلکه توفیق حضور می خواهد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز یکشنبه 19 آذر در جلسه ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام استان گلستان اظهار داشت: مجلس شهداء دعوتی نیست بلکه توفیق حضور می خواهد، راه مجاهدت فی سبیل‌الله با دشواری همراه است نتیجه این دشواری هم در عاقبت بخیر‌ی است.

مهاجر گفت: امروز اگر دچار مشکل هستیم، نشانه‌اش فاصله گرفتن از مسیر شهداست، با حرکت در مسیر شهدا و تکیه بر اراده الهی موفقیت و پیروزی حاصل می‌شود.

وی ابراز کرد: هر روز که جلوتر حرکت می‌کنیم افق‌های تازه‌ای آشکار می‌شود فراز و نشیب‌های زیادی در این مسیر نیز وجود دارد اما مردم در اعتقاد و ایمان به خدا راسخ تر از گذشته هستند.

معاون استاندار اضافه کرد: شهدایی که ما میزبان آنان هستیم، در شرایط سخت در میدان نبرد، تنها تکیه‌گاهشان حضرت زهرا (س) بود، شهدای دوران دفاع مقدس، انقلاب، مدافع حرم و امنیت ما، در میدان نبرد با یاد حضرت زهرا (س) آرام می‌گیرند و ایشان پناه ما هستند.

«مهاجر» در پایان تصریح کرد: دشمنان بدانند توطئه های آنها با بصیرت مردم همواره خنثی می‌شود و این ملت شهیدپرور و ولایتمدار هیچ وقت دست از ولایتمداری برنمی‌دارد و عاشق انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار