در نشست بصیرتی؛

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: مردم‌داری مرزبانان پایداری امنیت را تقویت می‌کند

سردار شجاع گفت: مرزبانان باید آگاهانه در رفتار با مردم و مرزنشینان اقدام کنند تا با همراهی و حمایت‌های آن‌ها به اهدافی که مهمترین آن پایداری امنیت است دست پیدا کنیم که بحمدالله تا امروز موفقیت‌های بسیاری در این حوزه داشته‌اند.
کد خبر: ۶۳۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 10December 2023

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: مردم‌داری مرزبانان پایداری امنیت را تقویت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در نشست بصیرتی ویژه مرزبانان هنگ سرخس که در نمازخانه این هنگ برگزار شد، اظهار داشت: همه مرزبانان باید برای تداوم امنیت پایدار در مرزهای استان تلاش کنند تا هموطنان و مرزنشینان در آرامش و آسایش باشند.

وی در ادامه با تاکید بر صیانت و پیشگیری از خود و خانواده گفت: فضای مجازی دارای فرصت‌ها و تهدیدهای زیادی است که باید با ارتقای سطح آگاهی‌ها و سواد رسانه‌ای، خود و خانواده را در برابر این تهدیدات مصون نگهداریم.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی، برای مردم ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند. راهبرد نظام سلطه اثرگذاری بر ذهن و فکر مردم است تا آن‌ها را به سمتی که خود می‌خواهند هدایت کنند؛ بر همین اساس باید هوشیار بود و آگاهانه و با مطالعه در این حوزه وارد شد تا تصمیم‌گیری درست و مناسبی داشت.

شجاع در ادامه تصریح کرد: بسیاری از جوانان ما در این حوزه متحمل آسیب‌های زیادی شده‌اند لذا توصیه می‌کنم از خود، خانواده و دوستانتان مراقبت کنید.

این مقام ارشد مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مرزبانان در حراست از مرزها، بیان داشت: مرزبانان باید آگاهانه در رفتار با مردم و مرزنشینان اقدام کنند تا با همراهی و حمایت‌های آن‌ها به اهدافی که مهمترین آن پایداری امنیت است دست پیدا کنیم که بحمدالله تا امروز موفقیت‌های بسیاری در این حوزه داشته‌اند.

وی در ادامه نظم و انضباط را در مرزبانی ضروری دانست و یادآور شد: نظم و انضباط عامل اصلی موفقیت در ماموریت‌ها است از این رو بایستی در همه حوزه‌ها نظم و انضباط را سرلوحه کارها قرار داد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از تلاش‌های شبانه روزی و بی‌وقفه همه مرزبانان قدردانی کرد و گفت: باید به پیشکسوتان مرزبانی همچون همچون خانواده خود احترام بگذارید و از تجربیات آن‌ها بخوبی استفاده کنید.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار