پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در پی درگذشت مادر شهیدان صالحی

سرهنگ «کاظمی» در پیامی درگذشت مادر شهیدان «رمضان و حسین صالحی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 10December 2023

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در پی درگذشت مادر شهیدان صالحی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمد رضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «زینب جعفری» مادر شهیدان والامقام «رمضان و حسین صالحی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مادران شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند که زینب‌گونه مسیر تعالی و ایثار را در جامعه رهنمون شدند. بی‌شک اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی نتیجه و ثمره خون شهدا و ایستادگی و صبر این شیر زنان ایران اسلامی است.

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه «حاجیه خانم زینب جعفری» والده ارجمند شهیدان والامقام «رمضان و حسین صالحی میان آباد» موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و معظم شهیدان صالحی برای آن مرحومه علو درجات الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را از خداوند متعال خواستارم.

‌رمضان صالحی میان آباد در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۵۱ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۷۲ در مهاباد توسط گروهک کومله به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

‌حسین صالحی میان آباد، در تاریخ یکم مهر ۱۳۵۴ متولد شد و در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۷۵ در دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام‌/

نظر شما
پربیننده ها