امام جمعه شاهرود:

ایران از محور مقاومت حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: همانطور که آمریکا و غرب وقیحانه از جنایت کار دست نمی‌کشند ما هم از مظلومان ایران دست نمی‌کشیم و هرگز هم حمایت‌هایمان را پنهان نکرده‌ایم.
کد خبر: ۶۳۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ - 08December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه ضمن اشاره به ادامه شرارت رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: حمله غافلگیر کننده حماس تا عمق ۲۴ کیلومتری اسرائیل نشان می‌دهد که طوفان‌الاقصی آثار مهمی را در منطقه و جهان گذاشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان حامی اصلی اسرائیل و دنباله روهای بی فکرش یعنی اروپا در تلاش هستند که تأثیرات این حادثه عظیم، دامان آنها را نگیرد، افزود: از ادامه شرارت‌هایی که اسرائیل در غزه دارد، مشخص می‌شود که ضربه اساسی را خورده‌اند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به شکر گیری غرب آسیایی جدید بعد از طوفان الاقصی، بیان کرد: مسئله فلسطین در این جغرافیای اصلی حل خواهد شد.

امینی با بیان اینکه امروز شاهد تغییر موازنه در جنگل روسیه و اوکراین هستیم، گفت: بسیاری از کشورها اوکراین را تجهیز هستند که معادلات را به ضرر روسیه رقم بزنند و غرب هم دنبال منافع خود بود اما امروز تغییر به نفع روسیه شده است.

وی با بیان اینکه در چین نیز نسبت به تایوان حرکات مشابهی را شاهد بودیم، تاکید کرد: شرارتی که امروز از اسرائیل سر زده، دقیقاً در ادامه همین تحولات است که به ضرر غرب و آمریکا و اسرائیل و ضد نقشه‌های پلید آنها برای تغییر معادلات خواهد شد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نقشه‌هایی که آمریکایی‌ها و غرب برای رقبای اقتصادی شأن یعنی چین و روسیه کشیده بودند حالا برعکس جواب داده است، افزود: در فلسطین نیز شاهد هستیم که نقشه‌های غرب درست برعکس نتیجه می‌دهد.

امینی با بیان اینکه در محور مقاومت یعنی یمن، عراق، سوریه و لبنان و ایران نیز شاهد پوست اندازی جدیدی هستیم، ابراز کرد: ما چه زمانی فکر می‌کردیم که مردم مظلوم و فقیر یمن روزی به چنین توانمندی برسند که علیرغم تحریم‌ها، سواحل رژیم اسرائیل را با موشک‌های خودشان مورد تهدید قرار دهند و این یک پیام است.

وی با بیان اینکه ایران از محور مقاومت حمایت می‌کند اما باید دقت داشت که هنوز ایران ورود به این معادلات نکرده و وضعیت اسرائیل اینگونه است، گفت: همانطور که آمریکا و غرب وقیحانه از جنایت کار دست نمی‌کشند ما هم از مظلومان ایران دست نمی‌کشیم و هرگز هم حمایت‌هایمان را پنهان نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار