شهید حسن براتی:

ما باید انقلاب اسلامی را در سراسر جهان صادر کنیم

دانش‌آموز شهید «حسن براتی» از شهدای استان گلستان است که سال 1343 در روستای «پيش قلعه خراسان شمالی» به دنیا آمد و پس از مدت‌ها مجاهدت در محور بستان - عملیات طریق‌القدس به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۳۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵ - 13December 2023

ما باید این انقلاب ایران را در سراسر جهان صادر کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «حسن براتی» فرزند گل‌محمد ۱۴ تیر ۱۳۴۳ در روستای «پیش قلعه» شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) به دنیا آمد.

دوران کودکی را در زادگاهش سپری کرد با اصرار زیاد خود و سن کم از طریق بسیج، در سال ۱۳۶۰ برای گذراندن دوره‌های آموزشی در لشکر ۵ نصر سپاه خراسان با سمت آرپی‌جی‌زن مشغول و به جبهه اعزام شد.

وی در ۸ آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات طریق القدس، هنگام درگیری بر اثر اصابت گلوله به سینه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع در گلزار شهدای امامزاده روستای الازمن (ع) شهرستان علی آباد کتول به خاک سپرده شد.

فراز قستی از وصیتنامه شهید براتی:

برادر و ای خواهر مسلمان و انقلابی و ای امت شهید پرور ایران به فرمان اماممان برخیزیم و با فریاد الله اکبر و با ایمان قوی علیه امپریالیزیم آمریکای جهانخوار بجنگیم و او را، در تمام خاورمیانه محکوم و از پای در آوردیم.

و اما یک مسئله مهم این است که ما باید این انقلاب ایران را در سراسر جهان صادر کنیم و صادر خواهیم کرد انشاالله. و برای صادر کردن انقلاب باید خون داد و باید صبر کرد.

صبر به معنی اینکه اگر ما را محاصره اقتصادی کردند، زود از انقلاب دلسرد نشویم و باید بر برابر اینگونه حوادث ناشی از جنگ به ما وارد می شود، ایستادگی کرد.

ما باید این انقلاب ایران را در سراسر جهان صادر کنیم

ما باید این انقلاب ایران را در سراسر جهان صادر کنیم

انتهای پیام /

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار