جانشین سپاه استان کرمانشاه:

پرچم نابودی صهیونیست‌ها در دست مدافعان حرم است

سردار «قنبری» گفت: امروز پرچم نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در دستان پرتوان فرزندان شما است و تا این فداکاران هستند نابودی این رژیم دور از نظر نیست.
کد خبر: ۶۳۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ - 06December 2023

پرچم نابودی صهیونیست‌ها در دست مدافعان حرم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار«مسعود قنبری» جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم شهید سردار محمدعلی عطایی شورچه، اظهار داشت: سلام و درود به ارواح طیبه شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی و همه شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافعان سلامت

وی ادامه داد: از همه مردم خوب و ولایت‌مدار کنگاور تقدیر و تشکر ویژه دارم که به دشمنان این پیام را دادند تا نهضت خمینی (ره) چنین فرزندانی دارد از ظرفیت این دلاوران و فرزندان رشید بهره‌مند خواهد بود.

سردار قنبری ادامه داد: امروز به مراسم تشییع شهیدی آمدیم که چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان است و آمده‌ایم تا با امام راحل و شهدا تجدید بیعت و از رژیم غاصب صهیونیستی که کودکان را به خاک و خون می‌کشاند، اعلام انزجار کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امروز پرچم نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در دستان پرتوان فرزندان شما است و تا این فداکاران هستند نابودی این رژیم دور از نظر نیست.

سردار قنبری در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم شهیدپرور کنگاور در مراسم تشییع پیکر شهید عطایی، تصریح کرد: این حضور شما مسئولیت ما را در دفاع از اسلام و ملت‌های اسلامی بیشتر کرد تا جایی که از جانمان در راه دفاع از امنیت و کشور خواهیم گذشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار