در دیدار مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه: نیروهای مسلح نقشی محوری و اساسی در کشور دارند

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: اقدامات وزارت دفاع در امنیت کشور بسیار ارزشمند بوده و نیروهای مسلح نقشی محوری و اساسی در کشور دارند.
کد خبر: ۶۳۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ - 06December 2023

نیروهای مسلح نقشی محوری و اساسی در کشور دارندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: بیان تلاش‌ها و گزارش فعالیت‌ها موجب ایجاد فضای هم‌فکری می‌شود و می‌تواند شرایط را به نقطه مطلوب نزدیک کند.

وی با ارزشمند خواندن اقدامات وزارت دفاع در امنیت کشور، گفت: نیروهای مسلح نقشی محوری و اساسی در کشور دارند. نیروهای مسلح دژ محافظت‌کننده‌ مردم و بدنه جامعه هستند، لذا خدمات شما باید چنان آرامش خاطری در نیروهای مسلح ایجاد کند که دغدغه‌ دیگری جز انجام وظیفه نداشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید نتیجه اقدامات به‌صورتی باشد که کارکنان و بازنشستگان در محیط خانه و خانواده سربلند باشند و رفاه و آسایش آن‌ها دچار مشکل نشود.

حجت الاسلام غفوری با بزرگ‌خواندن فعالیت زیرمجموعه‌های خدمت‌رسان به نیروهای مسلح، عنوان کرد: این خدمات خالصانه و بی نام و نشان در زمره‌ همان جهادی است که نیروهای مسلح گمنام انجام می‌دهند و شاید نامی هم از آن‌ها برده نشود. بر اساس آنچه که در روایات آمده این پشتیبانی افضل می‌باشد و کار شما، کار بزرگی است.

وی با تصریح اینکه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه نقشی محوری و اساسی دارند، گفت: به هر میزانی که مجموعه‌ شما در انجام فعالیت‌های خود موفق باشد، کل جامعه بهرهمند خواهند شد.

حجت‌الاسلام غفوری اقدامات نیروهای مسلح در اربعین را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح براساس حس مسئولیت‌پذیری، دیانت و روحیه‌ ولایی حاکم بر مجموعه‌هایشان به عرصه‌ خدمت‌رسانی به زوار اربعین ورود پیدا می‌کنند و این بسیار قابل تحسین است،

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها