فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

راه شهدای ما پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی است

سردار «ریحانی» گفت: راه شهدای پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی است که این راه ادامه خواهد داشت و خاطره آنان در ذهن مردم برای همیشه ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 05December 2023

راه شهدای ما که پاسدار ارزش‌های نظام اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه  شامگاه (دوشنبه) در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «عطایی» با اشاره به جایگاه رفیع و بلند شهدا نزد ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان، اظهار داشت: مردم شریف ایران و همه مردم کشورهای مسلمان منطقه که امنیت و آسایش خود را مدیون شهدای جبهه مقاومت هستند، برای این شهدا احترام و جایگاه رفیعی قائل هستند.

وی با تاکید بر ادامه راه شهیدان، گفت: راه شهدای ما که پاسدار ارزش‌های نظام اسلامی هستند ادامه خواهد داشت و خاطره آنان در ذهن مردم برای همیشه ماندگار خواهد بود. همه ما وامدار خون شهیدان و وام دار خانواده معظم این شهدا هستیم که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

سردار ریحانی با اشاره به تاریخ تشییع پیکر شهید عطایی، گفت: پیکر این شهید سعید روز چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام خمینی کنگاور به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع خواهد شد. از همه شهروندان کنگاوری و هم استانی‌هایی که امکان حضور در مراسم رادارند دعوت می‌کنیم در بدرقه پیکر این شهید بزرگوار شرکت کنند

«محمدعلی عطایی» اهل شهرستان کنگاور روز دهم آذر حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار