استاندار کرماشناه:

دشمن سعی در ناامیدی و وارونه کردن حقایق دارد

«صحرایی» گفت: در زمان کنونی که دشمن سعی در ناامیدی و وارونه کردن حقایق دارد باید جهاد تبیین به صورت ویژه توسط اهل آگاهی و اندیشه صورت گیرد.
کد خبر: ۶۳۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 02December 2023

در زمان کنونی دشمن سعی در ناامیدی و وارونه کردن حقایق داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که با حضور قائم مقام این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: در زمان‌های مختلف جهادهای مختلفی برای مسلمانان واجب می‌شود. در زمان کرونا برای حفظ سلامت جامعه کادر درمان جهاد کردند و یا در دوران دفاع مقدس شهدای ما جهاد کردند اما اکنون به فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری جهاد تبیین باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در زمان کنونی که دشمن سعی در ناامیدی و وارونه کردن حقایق دارد باید جهاد تبیین به صورت ویژه توسط اهل آگاهی و اندیشه صورت گیرد. امروز با توجه به شرایط سازمان تبلیغات اسلامی باید پیشرو و تأثیر گذار در جهاد تبیین باشد و در این مسیر گام بردارد و اکنون این سازمان تحرک خوبی در جامعه دارد.

وی ادامه داد: از حجت الاسلام احمدی که عالمانه و مجاهدانه در این مسیر گام برداشتند تشکر و تقدیر می‌کنیم و از ظرفیت ایشان در استان استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با حضور حجت الاسلام میرزایی تداوم این مسیر را داشته باشیم. با توجه به جنگ ترکیبی دشمن امروز احتیاج داریم بیش از هر زمان دیگری تأثیرگذاری ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها