پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به‌مناسبت روز نیروی دریایی

سرهنگ «کاظمی» با صدور پیامی، هفتم آذر «روز نیروی دریایی» را به دلاورمردان نیروی دریایی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۳۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 28November 2023

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به‌مناسبت روز نیروی دریایی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی، هفتم آذر «روز نیروی دریایی» را به دلاور مردان نیروی دریایی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی دریایی، وظیفه خطیر صیانت از حقوق ملت عزیز ایران در آب‌های آزاد دنیا و ایجاد امنیت دریایی در آب‌های سرزمینی و سواحل کشور عزیزمان را بر عهده دارد.

هفتم آذر روز یادآور دلاورمردی شجاعانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ ترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یک پارچگی سرزمینی ایران اسلامی دفاع کردند.

آنها با اهدای خون خود در آب‌های خروشان خلیج فارس، به ندای حق لبیک گفتند و با افتخار شربت شهادت نوشیدند.

تلاش‌های نیروی دریایی در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه دفاع از کشور اسلامی مان ستودنی است و این نیرو، همچنان بر عرشه کشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده است.

اینجانب هفتم آذر، روز نیروی دریایی را که تبلور ایثار و جان فشانی‌های دلاورمردان قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی راهبردی در برقراری ثبات و امنیت در آب های نیلگون خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر را تبریک عرض نموده و برای جهادگران این عرصه مهم و حساس از درگاه ایزد منان موفقیت و بهروزی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها