فرمانده سپاه نینوا:

روز ملی گرگان، فقط مختص قیام مردم گرگان در پنجم آذر است+ تصاویر

«ملک شاهکوهی» گفت: مردم گرگان در پنجم آذر سال ۱۳۵۷ خوش درخشیدند و به مقابله با رژیم فاسد پهلوی پرداختند که در این روز ۱۴ نفر از مردم شریف گرگان به شهادت رسیدند؛ روز ملی گرگان مربوط به قیام مردم گرگان در پنجم آذر است.
کد خبر: ۶۳۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 26November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار پاسدار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا امروز یکشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان گرگان به مناسبت روز بسیج مستضعفین در حسینیه ثارالله اظهار داشت: یکی از معجزات امام(ره) تشکیل بسیج بود و از آن زمان تا کنون بسیج مایه خیر و برکت برای انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: مردم گرگان در پنجم آذر سال ۱۳۵۷ خوش درخشیدند و به مقابله با رژیم فاسد پهلوی پرداختند که در این روز ۱۴ نفر از مردم شریف گرگان به شهادت رسیدند؛ روز ملی گرگان مربوط به قیام مردم گرگان در پنجم آذر است و برخی می خواهند این ارزش ها را پاک کنند.

این مسئول تاکید کرد: هم‌زمانی پنج آذرسالروز قیام تاریخی مردم گرگان و تشکیل بسیج مستضعفین را به فال نیک گرفته و نقش‌آفرینی مردم گرگان در آن واقعه تاریخی را گرامی می‌داریم.

 ملک شاهکوهی تصریح کرد: گفتمان بسیجی، جهادی ترین گفتمان در دوران انقلاب اسلامی است که هرجا بکار گرفته شد پیشرفت کردیم و مشکلات را رفع کردیم؛ لذا حقیقتا بسیج کلید حل مشکلات است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج تاکنون گفت: هیچ‌کسی به اندازه بسیج به مردم خدمت نکرده است بسیج سازمانی کم‌هزینه و پرثمر است، نام و نشان ندارد برای این مجموعه موضوع خاصی تعریف نکردند هر جایی که نیاز باشد  بسیج پای کار آمده است و اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، بسیج نبود اثری از انقلاب اسلامی هم نبود.

ملک شاهکوهی گفت: جنگ در نوار غزه، جنگ میان حق و باطل است و رزمندگان رشید حماس توانستند دشمن را غافلگیر کنند و اسرائیل و کشورهای غربی به دنبال سرپوش گذاشتن این پیروزی بزرگ مسلمانان هستند.

وی ادامه داد: اسرائیل دارای سه راهبرد اصلی، امنیت در سرزمین هایی که اسراییلی ها مستقر هستند، اسرائیل در هیچ عملیات زمینی حضور پیدا نمی کند مگر اینکه در آن پیروز شود و اسرائیل به هیچ وجه نباید غافلگیر شود، می باشد و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود غزه با خاک یکسان شود اما رزمندگان مقاومت با غافلگیر کردن دشمن پیش دستی کرده و این عملیات را خنثی کردند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن معیشت مردم برای تنگنا قرار دادن آن ها، هدف اصلی دشمن است و دشمنان با این برنامه به دنبال کمرنگ کردن پیروزی شیرین جبهه مقاومت و حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج تاکنون گفت: هیچ‌ کسی به اندازه بسیج به مردم خدمت نکرده است بسیج سازمانی کم‌هزینه و پرثمر است، نام و نشان ندارد برای این مجموعه موضوع خاصی تعریف نکردند هر جایی که نیاز باشد  بسیج پای کار آمده است و اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، بسیج نبود اثری از انقلاب اسلامی هم نبود.

روز ملی گرگان، فقط مختص قیام مردم گرگان در پنجم آذر است

روز ملی گرگان، فقط مختص قیام مردم گرگان در پنجم آذر است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار