فرمانده سپاه نینوا:

مردم گرگان در ۵ آذر تعهد خود به امام و انقلاب را نشان دادند

سردار «ملک شاهکوهی» گفت: در واقعه ۵ آذر سال ۵۷ مردم انقلابی مردم گرگان، در واکنش به جنایت مزدوران رژیم شاه در حمله به حرم مطهر رضوی و در تبعیت از پیام امام خمینی (ره) علیه استبداد رژیم پهلوی به پا خواستند و تعهد خود به حضرت امام و شکل گیری انقلاب را به همگان نشان دادند.
کد خبر: ۶۳۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 26November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار پاسدار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان امروز یکشنبه ۵ آذر در آئین بزرگداشت روز ملی گرگان و هفته بسیج در بیمارستان پنجم آذر، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در واقعه ۵ آذر سال ۵۷ مردم انقلابی مردم گرگان، در واکنش به جنایت مزدوران رژیم شاه در حمله به حرم مطهر رضوی و در تبعیت از پیام امام خمینی (ره) علیه استبداد رژیم پهلوی به پا خواستند و تعهد خود به حضرت امام و شکل گیری انقلاب را به همگان نشان دادند.

وی افزود: وقتی مردم گرگان در همین خیابان ۵ آذر کنونی و خیابان شهدای فعلی راهپیمایی کردند و شعار الله اکبر سر دادند مزدوران رژیم به آنها حمله ور شدند و در اسناد تاریخی قید شده است که ماموران ستمشاهی حتی به بیمارستان نیز حمله کردند و برخی مجروحین در بیمارستان به شهادت رسیدند.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: همزمانی ۵ آذر؛ سالروز قیام تاریخی مردم گرگان و تشکیل بسیج مستضعفین را به فال نیک میگیریم و نقش آفرینی مردم گرگان در آن واقعه تاریخی را گرامی میداریم چراکه ۷۷ روز پس واقعه ۵ آذر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: گفتمان بسیجی، جهادی ترین گفتمان در دوران انقلاب اسلامی است که هرجا بکار گرفته شد پیشرفت کردیم و مشکلات را رفع کردیم؛ لذا حقیقتا بسیج کلید حل مشکلات است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج تاکنون گفت: هیچ‌کسی به اندازه بسیج به مردم خدمت نکرده است بسیج سازمانی کم‌هزینه و پرثمر است، نام و نشان ندارد برای این مجموعه موضوع خاصی تعریف نکردند هر جایی که نیاز باشد  بسیج پای کار آمده است و اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، بسیج نبود اثری از انقلاب اسلامی هم نبود.

مردم گرگان در ۵ آذر، تعهد خود به امام و انقلاب را نشان دادند

مردم گرگان در ۵ آذر، تعهد خود به امام و انقلاب را نشان دادند

مردم گرگان در ۵ آذر، تعهد خود به امام و انقلاب را نشان دادند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار