در رزمایش ارتقاء توان تحرک عملیاتی پلیس راهور فراجا مطرح شد؛

فرمانده فراجا: کاهش ۷/۵ درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای

سردار رادان با اشاره به آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای گفت: علی‌رغم حجم سفرها و افزایش ترددها امروز با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۷/۵ درصدی هستیم.
کد خبر: ۶۳۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ - 22November 2023

فرمانده فراجا: کاهش ۷/۵ درصدی کاهش تلفات تصادفات جاده‌ایبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (چهارشنبه) در هشتمین رزمایش خودرویی ارتقاء توان تحرک عملیاتی پلیس راهور فراجا با اشاره اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی ویترین انتظامی کل کشور است.

سردار رادان‌ ادامه داد: این ویترین یک وظیفه اساسی در حوزه انضباط بخشی عبور و مرور و انسجام بخشی اجتماعی دارد.

فرمانده فراجا گفت: پلیس راهور علی رغم برقراری نظم عبور و مرور امروز خود به عنوان یک دستگاه بزرگ خدماتی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای افزود: علی‌رغم حجم سفرها و افزایش ترددها امروز با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۷/۵ درصدی تلفات تصادفات هستیم. 

این مقام ارشد انتظامی افزود: مشارکت، اعتماد و اطمینان سه شاخصی هستند که دریایی از ماموریت‌های پی در پی را در پیش روی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: همه دستگاه‌ها در راستای ماموریت کاهش تصادفات مسئول هستند و بر این اساس ماموریت پلیس نیز به سمت کاهش جان باختگان حوادث پیش می‌رود، اما حقیقت امر این است که در بسیاری از مواقع پلیس بار دستگاه‌های دیگر را نیز بر دوش می‌کشد و به تنهایی جایگاه خدمت به مردم را ارتقاء می‌دهد.

سردار رادان یادآور شد: وجود مدیرانی قابل در راهور این جرات را می‌دهد که به همان اندازه از شما‌ها مطالبه گری داشته باشم لازم می‌دانم از ریاست جمهور، معاون اول و وزراء که انصافا یکی از دغدغه‌های مهم شان خاصه در حوزه عبور و مرور کاهش جان باختگان و حوادث راهنمایی و رانندگی است صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و همچنین از همه کسانی که در این مسیر هم قسم شدند تابه مردم خدمت رسانی کنند نیز به همین صورت تشکر کنم.

وی گفت: ماموریت‌های پلیس به خصوص در حوزه راهنمایی و رانندگی از ابتدا سال با طرح نوروزی شروع و در مناسبت‌های مختلف سال پی در پی ادامه می‌یابد و تعطیل شدنی نیست یعنی این پلیس نظیر سایر پلیس‌های تخصصی کشور پرماموریت و پرکار است و پویا بوده و می‌تواند به انتظارات مردمی پاسخ دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار