فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

پایگاه‌های مقاومت محلات یکی از اجزای مهم بسیج و سپاه است

سردار «ریحانی» گفت: پایگاه‌های مقاومت محلات یکی از اجزای مهم بسیج و سپاه است که تمام مأموریت‌های سپاه پاسداران را در محلات اجرا می‌کند.
کد خبر: ۶۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۵ - 22November 2023

پایگاه‌های مقاومت محلات یکی از اجزای مهم بسیج و سپاه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه پایگاه‌های بسیج محلات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در  جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت محلات یکی از اجزای مهم بسیج و سپاه است که تمام مأموریت‌های سپاه پاسداران را در محلات اجرا می‌کند.

وی افزود: یکی از مباحثی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند و در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده موضوع پرداختن به یک نظام تربیتی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در پایگاه مقاومت بسیج محلات آموزش نظامی، آموزش تربیتی و علمی، تشکیل گروه‌های جهادی و سازندگی مورد توجه قرار گرفته است.

سردار ریحانی بیان کرد: پایگاه‌های بسیج هم اکنون دارای بانک اطلاعاتی در محلات هستند و در ایام کرونا نیز مشاهده شد که خدمات بسیاری را در محلات ارائه کردند.

وی اضافه کرد: امروز نیز نمایشگاهی با حضور پایگاه‌های اسوه و برتر استان برپا شده که پایگاه‌های برتر به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار