فرمانده سپاه ناحیه باخرز:

تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌ها را در نوردیده است

سرهنگ خدادادی گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است. امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌ها را در نوردیده و دشمنان را دربسیاری از عرصه‌ها زمین‌گیر کرده است.
کد خبر: ۶۳۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ - 20November 2023

تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌ها را در نوردیده است/ اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در هفته بسیجبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «غلامرضا خدادادی» فرمانده سپاه ناحیه باخرز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردمان غیور و مقاوم غزه، ضمن اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در ایران اظهار داشت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است. امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرز‌ها را در نوردیده و دشمنان را دربسیاری از عرصه‌ها زمین‌گیر کرده است.

خدادادی گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کرد و در آن آزمون بزرگ الهی کارآزموده‌تر شد. امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ در تاریخ پنجم آذر ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج مسضعفین را دادند که امروز این نهاد انقلابی پا درکاب است.

وی در ادامه درتشریح برنامه‌های هفته بسیج شهرستان باخرز در ساال ۱۴۰۲ یادآور شد: امسال هفته بسیج با شعار محوری «بسیج؛ امید ملت ایران» مزین شده است. چرا که این شجره طیبه؛ نیروی کارآمدی است که در همه میدان‌ها خوش درخشیده است و در این چهاردهه عمر پربرکت انقلاب از تمامی آزمون‌ها نیز سربلند و عزتمند بیرون آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه باخرز افزود: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه پایگاه‌محور، حوزه‌محور و ناحیه‌محور در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده که غبارروبی گلزار مطهر شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا، شکوه مقاومت و نمایش اقتدار بسیجیان، خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار، برگزاری همایش بزرگ جهادگران فاطمی در قالب اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اجرای برنامه‌های بومی ومحلی، برگزاری مسابقات ورزشی جام بسیج و برپایی همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی از جمله مهمترین این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار