در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه؛

استاندار گلستان: حضور سران آمریکا در سرزمین‌های اشغالی مانع از فروپاشی رژیم صهیونیستی نخواهد شد

زنگانه با بیان اینکه حضور سران آمریکا در سرزمین‌های اشغالی مانع از فروپاشی رژیم صهیونیستی نخواهد شد، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی مقدمه آزادسازی فلسطین از لوث صهیونیست‌هاست و به زودی ابهت پوشالی این رژیم جعلی برچیده می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ - 18November 2023

استاندار گلستان: خروش مردم غزه به جنایات رژیم غاصب صهیونیست پایان خواهد داد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار استان گلستان در اجتماع مردمی محکومیت جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم غاصب صهیونیستی در شهر گرگان، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود در طوفان‌الاقصی دست به جنایات گسترده علیه مردم مظلوم غزه می‌زند، اظهار داشت: این رژیم جعلی تلاش می‌کند تا مشروعیت خود را در منطقه حفظ کند، ولی بعد از طوفان‌الاقصی مشروعیت خود را از دست داده و شکست خورده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، این شکست قابل ترمیم نیست.

زنگانه با تاکید بر اینکه حضور سران آمریکا در سرزمین‌های اشغالی مانع از فروپاشی رژیم صهیونیستی نخواهد شد، بیان داشت: بیش از ۹ میلیون نفر از مردم کشورمان در پویش حمایت از مردم غزه تحت عنوان حریفت‌ منم ثبت‌نام کرده و آماده جنگ با ڔژیم غاصب صهیونیستی هستند.

وی عملیات طوفان‌الاقصی مقدمه آزادسازی فلسطین از لوث صهیونیست‌هاست و به زودی ابهت پوشالی این رژیم جعلی برچیده می‌شود، گفت: سکوت در مقابل جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی و کشور‌های استکباری تاییدی بر جنایت‌های آنان است و خون کودکان و جنین‌هایی که در شکم مادر هرگز متولد نشدند و مورد هدف حملات قرار گرفتند کاخ آمریکا و رژیم صهیونیستی را ویران می‌کند.

استاندار گلستان ادامه داد:‌ کودکان غزه با دشمن مشترک ما می‌جنگند و شعار «مرگ بر اسراییل» ملت ایران تا نابودی این غده سرطانی طنین‌افکن بوده و نشان از بغض‌های فروخورده و فریادهایی است که کاخ سفید را می‌لرزاند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار