رئیس کل دادگستری استان سمنان:

دستگاه قضایی استان در اعمال تکالیف و پیگیری مطالبات قانونی جامعه ایثارگران مصمم است

«عبدالهی» گفت: در دستگاه قضایی استان سمنان نیز ارزش نهادن به جامعه ایثارگران و پیگیری مطالبات قانونی آنان به یک وظیفه تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۳۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 15November 2023

به گزارش  دفاع‌پرس از سمنان، «محمد جعفر عبدالهی» رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با مدیرکل دفتر مشاوران وزرا در امور ایثارگران که با حضور مدیران کل بنیاد شهید و تعزیرات حکومتی استان برگزار شد، اظهار داشت: تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، زمینه تکالیف نهادهای مسئول در اجابت به درخواست ها و مطالبات جامعه ایثارگران را ضابطه مند کرد و مبنای ارزشمندی را برای تکریم این قشر ارزشی فراهم آورد.

وی ادامه داد: در دستگاه قضایی استان سمنان نیز ارزش نهادن به جامعه ایثارگران و پیگیری مطالبات قانونی آنان به یک وظیفه تبدیل شده است و رویکرد بوجود آمده به سمت و سوی رفع دغدغه های این طبقه پیش می رود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: تمام تلاش و همت ما در دادگستری استان این است که در چارچوپ وظایف سازمانی نیازهای ایثارگران در اقشار مختلف را به بهترین وجه ممکن تعقیب و مطالبه کنیم.

عبدالهی، با اشاره به انتظار دستگاه قضایی از جامعه ایثارگران و خانواده های ارزشی اظهار کرد: در روند رسیدگی قضایی، قانون برای همه یکسان است.

وی تصریح کرد: انتظار می رود که  قشر ایثارگران و منتسبین به آنها، قدر انتساب خویش را بدانند و در کمال هوشیاری، منزلت و جایگاه خویش را در معرض آسیب های مختلف قرار ندهند تا با رفتارهای عدالت محور قضایی مواجهه نشوند.

وی اظهار کرد: دادگستری استان سمنان به دنبال ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به این قشر است و خود را منت دار خانواده شهداء و ایثارگران دانسته و حامی جدی و قانونی این قشر خدوم باقی خواهد ماند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: دستگاه های حاکمیتی استان موظف هستند با عملکرد مطلوب، رضایت عمومی تمامی مراجعین به ویژه جامعه مذهبی و ارزشی را جلب کنند. قطعاً در صورت مشاهده رفتار مغرضانه یا ناآگاهانه با برخورد قهری دستگاه قضایی استان در حوزه ترک فعل ها روبرو خواهند شد.

عبدالهی همچنین با اشاره به حقانیت مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار کرد: در عصر حاضر، صحنه های واقعه کربلا و ظلم های بی شمار یزیدیان زمان به مردم مظلوم، زنان و کودکان غزه مشاهده می شود و امید است خداوند متعال هرچه زودتر روزهای پیروزی و گشایش سرزمین های فلسطین و غزه را عنایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار